op
Witam,
ogólnie dla mnie funkcja w zasadzie bez znaczenia, ale chcę wiedzieć jak to działa itp.
Wiem, że posiadam taki system, ale nie umiem z niego korzystać. Włączył mi się ten system tzn. wyłączył mi się silnik na światłach ze 3 razy a nie wiem jak tego dokonałem. Wg instrukcji:
– samochód ruszył od czasu ostatniego zatrzymania;
– dźwignia zmiany biegów znajduje się w
pozycji neutralnej;
– pedał sprzęgła jest zwolniony;
oraz
– prędkość pojazdu wynosi poniżej 3 km/h.
Czyli przekładając na polski: dojeżdżam do skrzyżowania, zwalniam bieg, puszczam sprzęgło i przy dojeżdżaniu hamuję tylko hamulcem - NIE DZIAŁA.
Chyba, że muszę mieć poniżej 3 km/h w trakcie zwalniania biegu i sprzęgła? - Tu nie jestem pewny czy taka próba była, bo 1-2 km/h trudno osiągnąć. I nie wiem czy to jest warunek konieczny.
Jakieś podpowiedzi jak to się robi? Co jest konieczne? W jakiej kolejności, itp?
ogólnie dla mnie funkcja w zasadzie bez znaczenia, ale chcę wiedzieć jak to działa itp.
Wiem, że posiadam taki system, ale nie umiem z niego korzystać. Włączył mi się ten system tzn. wyłączył mi się silnik na światłach ze 3 razy a nie wiem jak tego dokonałem. Wg instrukcji:
– samochód ruszył od czasu ostatniego zatrzymania;
– dźwignia zmiany biegów znajduje się w
pozycji neutralnej;
– pedał sprzęgła jest zwolniony;
oraz
– prędkość pojazdu wynosi poniżej 3 km/h.
Czyli przekładając na polski: dojeżdżam do skrzyżowania, zwalniam bieg, puszczam sprzęgło i przy dojeżdżaniu hamuję tylko hamulcem - NIE DZIAŁA.
Chyba, że muszę mieć poniżej 3 km/h w trakcie zwalniania biegu i sprzęgła? - Tu nie jestem pewny czy taka próba była, bo 1-2 km/h trudno osiągnąć. I nie wiem czy to jest warunek konieczny.
Jakieś podpowiedzi jak to się robi? Co jest konieczne? W jakiej kolejności, itp?