Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC III Stop , ryzyko awarii silnika , skontroluj StartStop ESC , pomoc ruszania pod górę .


Piotr Ochowiak
Zarejestrowani

op Witam wszystkich.

Rzadko tu zaglądam bo auto rzadko się psuje Biggrin
Obecnie wyskoczyło mi coś takiego jak w temacie.
Musze się przyznać do faktu iż dolałem środka do czyszczenia wtrysków do paliwa LiquiMoly Diesel Spulung w dawce zalecanej przez producenta.

Czy może to mieć wpływ?

Zauważalny jest duży spadek mocy na wysokich.Odpala normalnie.


Mój Can Clip przestał działać po nowym roku i szukam kogoś do sczytania błędów.
Według info w necie często kończy sie to wymianą wtrysków i pompy wtryskowej.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-01-2021, 08:53 przez Piotr Ochowiak.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
Filtr paliwa kiedy wymieniany?
Jakie paliwo zalane?
Bez podłączenia raczej niewiele sie dowiesz

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-01-2021, 09:10 przez pio555.)

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Piotr Ochowiak
Zarejestrowani

op
(28-01-2021, 09:09)pio555 napisał(a): Filtr paliwa kiedy wymieniany?
Jakie paliwo zalane?
Bez podłączenia raczej niewiele sie dowiesz

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Filtr paliwa niecały rok temu wymieniałem.Mało jeżdżone.Max 10kkm/r.
Ostatnie paliwo Orlen 95.

Jest ktoś z Poznania z Clipem?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-01-2021, 11:14 przez Piotr Ochowiak.)

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

(28-01-2021, 08:53)Piotr Ochowiak napisał(a): Zauważalny jest duży spadek mocy na wysokich.Odpala normalnie.
Cały dolot prześwietliłeś pod kątem sczelności, pęknięć?
Najwięcej powie jakiś interfejs, od biedy może być ELM 327 i pyclip.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Online
Zaraz, zaraz ...
" Ostatnie paliwo Orlen 95 "
Do 1,6 dci?
A na serio: czy nie było przypadkiem "letniego" paliwa, które wytrąciło parafiny blokujące wnętrze filtra paliwa?
Parafina raz wytrącona raczej ciężko się rozpuszcza, blokując przepływ paliwa i ograniczając jego osiągi.
Środek do czyszczenia wtrysków nie obniża temperatury mętnienia.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-01-2021, 18:29 przez ko-ma.)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
Piotr Ochowiak
Zarejestrowani

op Musiałem ponownie się z Clipem zapoznać.

A więc znam już swego wroga.
DTC407481 - stan sygn.multipl.momentu obrotowego silnika
DTC926768 - obwód modułu sterowania układem start/stop 1.DEF

W raporcie elektronicznym są inne infromacje .
1337 UPC usterka obecna
1094 ABS/ABR usterka obecna

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-01-2021, 18:12 przez Piotr Ochowiak.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Piotr Ochowiak za ten post post:
  • Paladyn_24
Piotr Ochowiak
Zarejestrowani

op Nie wiem czy się cieszyć bo błędy zniknęły (przynajmniej na wyświetlaczu )
po tym jak wypiąłem i wpiąłem z powrotem wszystkie wiązki i bezpieczniki w module 1337.
Wypiąłem i wpiąłem też wtyk na czujniku doładowania.


Znaczyć to może że w każdej chwili może to powrócić.

Odpowiedz
Piotr Ochowiak
Zarejestrowani

op No i temat powrócił.

Skontroluj Start i Stop oraz pomoc przy ruszaniu pod górę.

Akumulator wymieniłem w zeszłym roku.

Co i gdzie muszę sprawdzić?

Odpowiedz
Telak
Zarejestrowani

(10-02-2021, 21:19)Piotr Ochowiak napisał(a): No i temat powrócił.

Skontroluj Start i Stop oraz pomoc przy ruszaniu pod górę.

Akumulator wymieniłem w zeszłym roku.

Co i gdzie muszę sprawdzić?

Jak rozwiązano problem?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-08-2022, 21:44 przez Telak.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości