op
Wyłączanie/włączanie systemu Start/Stop
A. Niezbędne narzędzia:
- Program DDT4ALL do pobrania z: POBIERZ
- Interfejs diagnostyczny np. vGate icar3, vGate PRO, inny na chipsecie PIC18F25K80 (tu trzeba uważać, gdyż sprzedający często oszukują i sprzedają całkiem co innego, dlatego pewniejsze są te pierwsze propozycje)
- Komputer i kilka minut wolnego czasu
Pominę czynności związane z połączeniem interfejsu z komputerem, chyba każdy ogarnia
B. No to do roboty:
- Wpinamy interfejs
- Dyskietka do czytnika
- Odpalamy program DDT4ALL (wybieramy port, rodzaj połączenia, wstawiamy ptaszka, klikamy połącz)
UWAGA! nie używamy rolki w myszce żeby czegoś przypadkowo nie zmienić, najlepiej kursorem przesuwać wszystkie okienka...
C. W uruchomionym programie postępujemy w kolejności (tak jak na dołączonym zrzucie ekranu):
1. Wybieramy model samochodu ==> X95 lub X95ph2
2. UPC-EMM (dwu-klik PP myszki)
3. USM 2010_SW7 (dwu-klik)
4. [UPC-EMM] USM 2010-SW7 (dwu-klik)
5. Read & Write (dwu-klik)
6. Read/Write StopAndStop (dwu-klik)
teraz na głównej planszy załadują się dane odczytane z ECU
7. Klikamy na Einsteina
8. Wybieramy Start Stop Inhibited (gdy chcemy dezaktywować system) lub Stop Start not inhibited (gdy chcemy aktywować system)
9. Klikamy na Write
10. Wybieramy Stop StopStartStateDisplayRequest alert inhibited (w przypadku dezaktywowania systemu) lub Stop StopStartStateDisplayRequest alert not inhibited (w przypadku aktywowania systemu)
11. klikamy Write
Gotowe,
Po dezaktywowaniu systemu Start&Stop przycisk po lewej stronie kolumny kierowniczej staje się nieaktywny (klikanie nic nie zmienia), nie świeci się również jego dioda.
A. Niezbędne narzędzia:
- Program DDT4ALL do pobrania z: POBIERZ
- Interfejs diagnostyczny np. vGate icar3, vGate PRO, inny na chipsecie PIC18F25K80 (tu trzeba uważać, gdyż sprzedający często oszukują i sprzedają całkiem co innego, dlatego pewniejsze są te pierwsze propozycje)
- Komputer i kilka minut wolnego czasu
Pominę czynności związane z połączeniem interfejsu z komputerem, chyba każdy ogarnia
B. No to do roboty:
- Wpinamy interfejs
- Dyskietka do czytnika
- Odpalamy program DDT4ALL (wybieramy port, rodzaj połączenia, wstawiamy ptaszka, klikamy połącz)
UWAGA! nie używamy rolki w myszce żeby czegoś przypadkowo nie zmienić, najlepiej kursorem przesuwać wszystkie okienka...
C. W uruchomionym programie postępujemy w kolejności (tak jak na dołączonym zrzucie ekranu):
1. Wybieramy model samochodu ==> X95 lub X95ph2
2. UPC-EMM (dwu-klik PP myszki)
3. USM 2010_SW7 (dwu-klik)
4. [UPC-EMM] USM 2010-SW7 (dwu-klik)
5. Read & Write (dwu-klik)
6. Read/Write StopAndStop (dwu-klik)
teraz na głównej planszy załadują się dane odczytane z ECU
7. Klikamy na Einsteina
8. Wybieramy Start Stop Inhibited (gdy chcemy dezaktywować system) lub Stop Start not inhibited (gdy chcemy aktywować system)
9. Klikamy na Write
10. Wybieramy Stop StopStartStateDisplayRequest alert inhibited (w przypadku dezaktywowania systemu) lub Stop StopStartStateDisplayRequest alert not inhibited (w przypadku aktywowania systemu)
11. klikamy Write
Gotowe,
Po dezaktywowaniu systemu Start&Stop przycisk po lewej stronie kolumny kierowniczej staje się nieaktywny (klikanie nic nie zmienia), nie świeci się również jego dioda.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-02-2020, 16:24 przez lekkir.)