op
Witam.
Tak jak w temacie, zamula zdiagnozowany DF315 i DF1012 (urządzeniem Foxwell także dosyć profesjonalne)
Wymieniono przepływomierz, uszczelki wtrysków, przelewy wykonane wtryski trzymają super, świece żarowe sprawdzone wszystkie dobre manualnie testerem, wymieniony czujnik listwy wysokiego ciśnienia, filtr paliwa na nowy, były sparciałe wężyki od czujnika recyrkulacji spalin DPF wymienione razem z czujnikiem na BOSH.
Podczas dodawania gazu przy 2000RPM i przytrzymaniu obrotów pojawia się STOP check injection system, risk fault engine, oczywiście rozpędza się jak ślimak.
Pytanie brzmi czy DF315 to najprawdopodobniej zapełniony DPF czy może coś innego sprawdzić?
Drugie pytanie dotyczy plastikowej gruszki w której brak wężyka vacuum, miałbym prośbę o prawidłowy schemacik podłączenia wężyków vacuum do selenoidów pompy oraz tej plastikowej gruszki i do czego ona służy.
Z góry dodam, że to moje pierwsze Ren... i zostało zakupione w takim stanie.
Dzięki bardzo za wszelką pomoc.
Tak jak w temacie, zamula zdiagnozowany DF315 i DF1012 (urządzeniem Foxwell także dosyć profesjonalne)
Wymieniono przepływomierz, uszczelki wtrysków, przelewy wykonane wtryski trzymają super, świece żarowe sprawdzone wszystkie dobre manualnie testerem, wymieniony czujnik listwy wysokiego ciśnienia, filtr paliwa na nowy, były sparciałe wężyki od czujnika recyrkulacji spalin DPF wymienione razem z czujnikiem na BOSH.
Podczas dodawania gazu przy 2000RPM i przytrzymaniu obrotów pojawia się STOP check injection system, risk fault engine, oczywiście rozpędza się jak ślimak.
Pytanie brzmi czy DF315 to najprawdopodobniej zapełniony DPF czy może coś innego sprawdzić?
Drugie pytanie dotyczy plastikowej gruszki w której brak wężyka vacuum, miałbym prośbę o prawidłowy schemacik podłączenia wężyków vacuum do selenoidów pompy oraz tej plastikowej gruszki i do czego ona służy.
Z góry dodam, że to moje pierwsze Ren... i zostało zakupione w takim stanie.
Dzięki bardzo za wszelką pomoc.