Meszi.cz
51
0
3
5
SC III ph II
2013
1.6 Energy dCi 130KM, 2013-2016
Bydgoszcz
Meszi.cz
Zarejestrowani
— 13-03-2021, 20:05
op
Czy ktos z was bez obaw bawi sie w kontrole i ewentualna wymianę świec żarowych?
Mam obawy ze jak sie za to zabiore to pourywam.
Jestem jak Jonasz wiec pewnie bym 4 ukręcił.
Moj szczeniak jest z 2013r motor 1.6... czy spróbować....
Wogole to moj pierwszy diesel. Zawsze mialem benzyniaki. Co mnie pokusilo ..
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
•
pio555
31,318
125
11117
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 13-03-2021, 20:11
(13-03-2021, 20:05)Meszi.cz napisał(a): Moj szczeniak jest z 2013r motor 1.6... czy spróbować.... masz uszkodzone świece?
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
krzysztofk
2,540
13
965
754
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
(13-03-2021, 20:05)Meszi.cz napisał(a): Czy ktos z was bez obaw bawi sie w kontrole i ewentualna wymianę świec żarowych?
Mam obawy ze jak sie za to zabiore to pourywam.
Jestem jak Jonasz wiec pewnie bym 4 ukręcił.
Moj szczeniak jest z 2013r motor 1.6... czy spróbować....
Wogole to moj pierwszy diesel. Zawsze mialem benzyniaki. Co mnie pokusilo ..
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Ja robię to na codzień.
Trzeba mieć wyczucie w ręku przy odkręcaniu.
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
Meszi.cz
51
0
3
5
SC III ph II
2013
1.6 Energy dCi 130KM, 2013-2016
Bydgoszcz
Meszi.cz
Zarejestrowani
— 13-03-2021, 20:27
op
(13-03-2021, 20:23)krzysztofk napisał(a): (13-03-2021, 20:05)Meszi.cz napisał(a): Czy ktos z was bez obaw bawi sie w kontrole i ewentualna wymianę świec żarowych?
Mam obawy ze jak sie za to zabiore to pourywam.
Jestem jak Jonasz wiec pewnie bym 4 ukręcił.
Moj szczeniak jest z 2013r motor 1.6... czy spróbować....
Wogole to moj pierwszy diesel. Zawsze mialem benzyniaki. Co mnie pokusilo ..
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Ja robię to na codzień.
Trzeba mieć wyczucie w ręku przy odkręcaniu.
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Jaki klucz polecasz do tego?
I czy na sztywno czy grzechotka?
Jak robisz na codzień to jak myslisz.... pójdzie czy nie pójdzie? Auto 9 lat w konc
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
•
andrzejwa
2,641
54
1282
321
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
(13-03-2021, 20:05)Meszi.cz napisał(a): Czy ktos z was bez obaw bawi sie w kontrole i ewentualna wymianę świec żarowych? W tym miesiącu po 9 latach od pierwszej rejestracji podkusiła mnie kontrola świec żarowych. Podłączony interfejs nie pokazywał żadnych problemów. Świecy wykręciły się elegancko i okazało się, że wszystkie są jak nowe. Wkręciłem je z powrotem chociaż mam zapas nowych.
Klucz to długa nasadka 10, grzechotka to taka fanaberia, jak masz czas to odkręcisz zwykłym pokrętłem.
Faustus
237
1
58
29
SC III ph II
2013
1.6 Energy dCi 130KM, 2013-2016
stolyca
Faustus
Zarejestrowani
— 14-03-2021, 20:36
Wymieniałem tydzień temu wszystkie 4, bo były problemy z uruchamianiem po dłuższym (nocnym) postoju. Od nowości (245 000 km) nie były ruszane i jakoś dały się odkręcić. Jedna była padnięta a pozostałe 3 ledwo, ledwo zipały. Teraz pali jak nowy (po kliku dobach bez uruchamiania, czy po mroźnej nocy). Kupiłem japońskie NGK Y1010AS po 35 zł sztuka. Renault do swoich pudełek wkłada właśnie ten model NGK.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-03-2021, 20:36 przez Faustus.)
Był: Peugeot 306 SL 1.4 75 KM 1995 r., 2xThalia Expression 1.4 75 KM ph I 2001 r. i ph II 2003 r., Scenic I ph II Expression 1.9 dCi 102 KM 200 Nm 2003 r., Scenic II ph II Latitude 1.5 dCi 106 KM 240 Nm 2009 r.
Jest: Scenic III ph II Bose Energy Edition 1.6 dCi 130 KM 320 Nm 2013 r. , Kadjar Intens EDC FL 1.33 140 KM 2019 r.
•
Meszi.cz
51
0
3
5
SC III ph II
2013
1.6 Energy dCi 130KM, 2013-2016
Bydgoszcz
Meszi.cz
Zarejestrowani
— 14-03-2021, 22:01
op
(14-03-2021, 20:36)Faustus napisał(a): Wymieniałem tydzień temu wszystkie 4, bo były problemy z uruchamianiem po dłuższym (nocnym) postoju. Od nowości (245 000 km) nie były ruszane i jakoś dały się odkręcić. Jedna była padnięta a pozostałe 3 ledwo, ledwo zipały. Teraz pali jak nowy (po kliku dobach bez uruchamiania, czy po mroźnej nocy). Kupiłem japońskie NGK Y1010AS po 35 zł sztuka. Renault do swoich pudełek wkłada właśnie ten model NGK. Jaki silnik dokladnie?
Wymieniłeś sam?
Ja mam 80 tyś dopiero.
Ale w mrozy dluzej kręcił tak o okolo sekundę dluzej
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
•
Faustus
237
1
58
29
SC III ph II
2013
1.6 Energy dCi 130KM, 2013-2016
stolyca
Faustus
Zarejestrowani
— 15-03-2021, 17:34
1.6 dCi (jak w opisie usera). Wymieniał znajomy mechanik. Wziął 30 zł. Świece zaczęły szwankować już późnym latem zeszłego roku. Gdybym wiedział, że to świece, to wymieniłbym je dawno temu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-03-2021, 17:35 przez Faustus.)
Był: Peugeot 306 SL 1.4 75 KM 1995 r., 2xThalia Expression 1.4 75 KM ph I 2001 r. i ph II 2003 r., Scenic I ph II Expression 1.9 dCi 102 KM 200 Nm 2003 r., Scenic II ph II Latitude 1.5 dCi 106 KM 240 Nm 2009 r.
Jest: Scenic III ph II Bose Energy Edition 1.6 dCi 130 KM 320 Nm 2013 r. , Kadjar Intens EDC FL 1.33 140 KM 2019 r.
•
|