Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC III DTC923A92


siwusek216
Zarejestrowani

op Mam taki błąd: DTC923A92 wyczerpany akumulator 12V, napięcie zmierzone na aku ponad 12V. Mam wrażenie ze błąd wystąpił po tym jak od swojego wozu odpalałem inny na kable i podczas odpinania spadła mi klamerka robiąc zwarcie, w momencie silnik zgasł. Jakieś sugestie, pomysły? Może jest tam jakiś bezpiecznik? Dodam ze s&s wyłączony, komunikatów na desce brak.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

op Jeszcze fotka z błędami

[Obrazek: 5d6bde3360b25a9f65d6e07d4a2fad75.jpg]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Online
Sprawdziłeś bezpiecznik umieszczony z boku w module odłączania akumulatora?
Wygląda na uszkodzenie tego modułu.

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

op
(03-01-2022, 12:11)andrzejwa napisał(a): Sprawdziłeś bezpiecznik umieszczony z boku w module odłączania akumulatora?
Wygląda na uszkodzenie tego modułu.


Nie sprawdzałem nic, szukać go w tym module do którego idzie przewód + czy na kabelku od s&s przy klemie -?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Online
Szukaj nisko z boku modułu do którego idzie plus z akumulatora. Jest pod gumową osłonką.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi andrzejwa za ten post post:
  • siwusek216
siwusek216
Zarejestrowani

op
(03-01-2022, 12:29)andrzejwa napisał(a): Szukaj nisko z boku modułu do którego idzie plus z akumulatora. Jest pod gumową osłonką.


Bezpiecznik dobry, przejścia nie ma pomiędzy stopkami bezpiecznika, wejście sterowania-stopka bezpiecznika przejście jest wiec uwalony moduł czy sygnał sterowania dopiero powoduje przejście przez bezpiecznik? Co wydaje się głupie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Totalny chaos wyszedł. Moduł ma przejścia, nawet pomiędzy sterowaniem odłączenia akumulatora


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-06-2022, 10:36 przez siwusek216.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Niech zgadnę: jesteś kolejną ofiarą mody rodem z lat powojennych jeszcze - i uruchamiałeś inny samochód na kable
- przy pracującym własnym silniku i ładującym alternatorze
- podłączyłeś "minus" do klemy własnego akumulatora, a nie do masy pojazdu
Wróżę (ze szklanej kuli. oczywiście) uszkodzenie prostownika alternatora.
Oczywiście mogę się mylić, ale zazwyczaj tak bywa.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

op
(30-06-2022, 10:39)ko-ma napisał(a): Niech zgadnę: jesteś kolejną ofiarą mody rodem z lat powojennych jeszcze - i uruchamiałeś inny samochód na kable
- przy pracującym własnym silniku i ładującym alternatorze
- podłączyłeś "minus" do klemy własnego akumulatora, a nie do masy pojazdu
Wróżę (ze szklanej kuli. oczywiście) uszkodzenie prostownika alternatora.
Oczywiście mogę się mylić, ale zazwyczaj tak bywa.


Na kable uruchamiałem kilka samochodów, błąd wyskoczył po tym jak spadł mi zacisk i zrobił zwarcie aż silnik zgasł. Sprawdzałem ładowanie oscyluje 14,7-149V


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości