siwusek216
5,953
17
4180
2,961
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
op
Mam taki błąd: DTC923A92 wyczerpany akumulator 12V, napięcie zmierzone na aku ponad 12V. Mam wrażenie ze błąd wystąpił po tym jak od swojego wozu odpalałem inny na kable i podczas odpinania spadła mi klamerka robiąc zwarcie, w momencie silnik zgasł. Jakieś sugestie, pomysły? Może jest tam jakiś bezpiecznik? Dodam ze s&s wyłączony, komunikatów na desce brak.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
siwusek216
5,953
17
4180
2,961
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
op
Jeszcze fotka z błędami
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
andrzejwa
2,662
54
1293
323
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
andrzejwa
Zarejestrowani
Online
— 03-01-2022, 12:11
Sprawdziłeś bezpiecznik umieszczony z boku w module odłączania akumulatora?
Wygląda na uszkodzenie tego modułu.
•
siwusek216
5,953
17
4180
2,961
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
op
(03-01-2022, 12:11)andrzejwa napisał(a): Sprawdziłeś bezpiecznik umieszczony z boku w module odłączania akumulatora?
Wygląda na uszkodzenie tego modułu.
Nie sprawdzałem nic, szukać go w tym module do którego idzie przewód + czy na kabelku od s&s przy klemie -?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
andrzejwa
2,662
54
1293
323
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
andrzejwa
Zarejestrowani
Online
— 03-01-2022, 12:29
Szukaj nisko z boku modułu do którego idzie plus z akumulatora. Jest pod gumową osłonką.
siwusek216
5,953
17
4180
2,961
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
op
(03-01-2022, 12:29)andrzejwa napisał(a): Szukaj nisko z boku modułu do którego idzie plus z akumulatora. Jest pod gumową osłonką.
Bezpiecznik dobry, przejścia nie ma pomiędzy stopkami bezpiecznika, wejście sterowania-stopka bezpiecznika przejście jest wiec uwalony moduł czy sygnał sterowania dopiero powoduje przejście przez bezpiecznik? Co wydaje się głupie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Totalny chaos wyszedł. Moduł ma przejścia, nawet pomiędzy sterowaniem odłączenia akumulatora
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-06-2022, 10:36 przez siwusek216.)
•
ko-ma
9,645
28
1650
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 30-06-2022, 10:39
Niech zgadnę: jesteś kolejną ofiarą mody rodem z lat powojennych jeszcze - i uruchamiałeś inny samochód na kable
- przy pracującym własnym silniku i ładującym alternatorze
- podłączyłeś "minus" do klemy własnego akumulatora, a nie do masy pojazdu
Wróżę (ze szklanej kuli. oczywiście) uszkodzenie prostownika alternatora.
Oczywiście mogę się mylić, ale zazwyczaj tak bywa.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
siwusek216
5,953
17
4180
2,961
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
op
(30-06-2022, 10:39)ko-ma napisał(a): Niech zgadnę: jesteś kolejną ofiarą mody rodem z lat powojennych jeszcze - i uruchamiałeś inny samochód na kable
- przy pracującym własnym silniku i ładującym alternatorze
- podłączyłeś "minus" do klemy własnego akumulatora, a nie do masy pojazdu
Wróżę (ze szklanej kuli. oczywiście) uszkodzenie prostownika alternatora.
Oczywiście mogę się mylić, ale zazwyczaj tak bywa.
Na kable uruchamiałem kilka samochodów, błąd wyskoczył po tym jak spadł mi zacisk i zrobił zwarcie aż silnik zgasł. Sprawdzałem ładowanie oscyluje 14,7-149V
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
|