op
Czy któryś z Was profilaktycznie czyścił kolektor dolotowy w silniku wysokoprężnym? Taki pomysł chodzi mi po głowie ale nie wiem czy warto się tym poważnie zająć. Silnik ma przerobione 174kkm. Gdzieś czytałem, że taki zabieg warto zrobić już po przejechaniu 100kkm. Co o tym sądzicie? Nie wiem też jak trudne to do wykonania zadanie w silniku 1.6 dCi. I ile może wyciągnąć z kieszeni...
Był: Peugeot 306 SL 1.4 75 KM 1995 r., 2xThalia Expression 1.4 75 KM ph I 2001 r. i ph II 2003 r., Scenic I ph II Expression 1.9 dCi 102 KM 200 Nm 2003 r., Scenic II ph II Latitude 1.5 dCi 106 KM 240 Nm 2009 r.
Jest: Scenic III ph II Bose Energy Edition 1.6 dCi 130 KM 320 Nm 2013 r. , Kadjar Intens EDC FL 1.33 140 KM 2019 r.
Jest: Scenic III ph II Bose Energy Edition 1.6 dCi 130 KM 320 Nm 2013 r. , Kadjar Intens EDC FL 1.33 140 KM 2019 r.