SCENIC II PH II drążek kierowniczy plus końcówki - jakiej firmy
To kwestia umiejętnego wyizolowania drążków. Ja podlewarowałem samochód szarpnąłem za koło czuje luzy, dochodzą z maglownicy, oglądam końcówkę sztywna, szarpie za drążek luz tak więc myślę drążek do wymiany. Przyszedł szwagier zdjął osłony z przekładni no i ja tarmosiłem kołem a on diagnozował. Niestety miał rację magielek z tym, że 100 metrów dalej na mojej ulicy jest warsztat naprawy i regeneracji wszystkiego co związane z układami kierowniczymi i pompami wspomagania. Szwagier jest tam specem od tych spraw w związku z tym regeneracja kosztowała mnie 70 zł. Jest sposób na te nasze magielki pod warunkiem, że listwa zębata jest cała a nie skorodowana, tam w tej maglownicy jest tuleja plastikowa na której są gumowe oringi i to dziadostwo wybija się, wyciera ugniata i cholera wie co jeszcze to właśnie powoduje luz głównie z prawej strony. Ja kupiłem taką nową tuleję i po problemie. Koszt 70 zł. Miałem kilka możliwości mogłem wyjąć taką ze zdrowej maglownicy z angola gdyż tych maglownic leży trochę w warsztacie, mogłem dać trochę grubsze oringi na tą tuleję co by usztywniło listwę no ale wybrałem nową ori tuleję za 70 zł. Sam wyjąłem magiel a dalej szwagier wziął go w swoje łapki. Z tym, że warunek musi być taki, że nie uszkodzona, nie skorodowana , nie wytarta jest listwa zębata ani inne graty w maglu tylko ta tulejka. Z rozmów z szefem warsztatu i mechanikami w 90% przypadków w naszych samochodach to wina tej tulejki.
Właśnie wróciłem z przeglądu i okazało się, że prawa końcówka drążka ma narazie b. lekki ale jednak luz.
Chciałbym więc niedługo wymienić komplet żeby od razu zbieżność ustawić więc bez sensu jedną wymieniać. I teraz nie wiem jaką będzie najlepsza: - KRAFT za 32 zł - FEBI za 47 zł - DELPHI za 56 zł - TRW za 59 zł - MEYLE za 50 zł ? Są niby jeszcze LEMFORDER ale kosztują już 75 zł za szt. więc to chyba jednak za dużo.
Na cholerę chcesz wymieniać obie jak tylko jedna ma luz? Jak wymienisz jedną to i tak zbieżność będziesz musiał ustawić a bez sensu wywalać kase na części które jeszcze dobrze pracują.
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
bierz lemfordera, lepiej wydac raz 75 niz kilka razy po 50
a jezeli masz luz po prawej stronie to sprawdz dokladnie czy to wina koncowki, czy moze maglownicy, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-11-2016, 17:17 przez tomspeed.)
dodatkowo:
HYUNDAI SANTA FE 2.2 CRDI `07 4x4 AT (09-11-2016, 15:07)Kapitan Powolny napisał(a): Na cholerę chcesz wymieniać obie jak tylko jedna ma luz? Jak wymienisz jedną to i tak zbieżność będziesz musiał ustawić a bez sensu wywalać kase na części które jeszcze dobrze pracują. No właśnie - i tak zbieżność muszę ustawić to jak wymienię teraz jedną będę musiał zapłacić za zbieżność a za niedługi czas będę musiał wymienić drugą końcówkę i znowu za zbieżność, a tak wymienię dwie końcówki razem i raz zapłacę za zbieżność. A jak jedna końcówka zaczyna mieć luzy to pewnie drugą będzie miała niedługo...
20zł?Gdzie wy to robicie?!
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
Tu bym takim optymistą w stosunku do Lemfordera nie był. Części na pierwszy montaż ok ale już na aftermarket to nie to samo. Historie choćby ze sławetnym zawiasem w grupie vag. Trw czy Meyle brałbym z zawiązanymi oczami. Z listy usunąłbym Krafta ewidentnie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-11-2016, 21:46 przez thermalfake.)
ScII PhI 1.6 16V 113KM 2003 Confort Authentique
ScII PhI 1.9 dCI 120KM 2005 Confort Dynamique Ciitroen C4 Picasso 2.0HDI 136KM 2009 Exclusive |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości