Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH II Usterka ciśnienia oleju


adi84
Zarejestrowani

Nieźle. Dobrze że doszliscie co i jak. Taka pierdola.

Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

op To Robicar doszedł Biggrin z oringiem chyba Miro !!!

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz
miro
Moderatorzy

Takie pierdoły najtrudniejsze są do znalezienia Thumbup

"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."

                                                               
  Cheers Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
Odpowiedz
lukasqqq
Zarejestrowani

Koledzy jaka jest różnica w pompie olejowej do Scenic II 1.9dci 120KM a 130KM ???

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

130km ma większą ilość zębów


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
lukasqqq
Zarejestrowani

a jest jakoś możliwość montażu w silniku 120KM takiej pompy czy to całkiem nie możliwe...???

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Myślę, że tak. Warto przy okazji założyć też miskę olejową od wersji 130, bo jest większa.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
lukasqqq
Zarejestrowani

A no to tego nie wiedziałem ale pewnie inny łańcuch idzie??? Czy może ten sam... Czy ta pompa o której mowa ma większą wydajność???

pompa od 120KM ma 20 zębów a 130KM ma 24 zęby czy to nie oznacza że średnica koła pompy jest większa a co za tym idzie pompa wolniej się obraca???? to dlaczego 24 zębowa jest wydajniejsza???

info o układzie oleju spostrzeżenia: Thumbup

potrzebuję miskę olejową SCENIC II 1.9dci 130KM oraz pompę oleju 130KM numer jak się nie mylę to 150108716r (pompa 24zęby)

do tego potrzebuję info na temat zestawu naprawczego pompy w wersji 120KM jest to podobno 7701473163 w zestawie z łańcuchem 8200401240 (21oczek)
a natomiast w wersji 130KM to numer zestawu 7701476254
w zestawie podobno jest łańcuch o jedno oczko dłuższy…(22oczka) nr 8200401259 czy to prawda?

Jeśli ten zestaw różni się tylko łańcuchem a zębatki są te same to potrzebuję taki łańcuch… chyba że mogę zamontować na tym krótszym z tego co po foto naliczyłem łańcuch dłuższy jak w zestawie 130KM ma numer 8200401240.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-06-2015, 22:16 przez lukasqqq.)

Odpowiedz
DjGlasse
Zarejestrowani

Kurcze, u mnie jest inaczej. Raz na kilka odpaleń silnika mam usterkę czujnika ciśnienia - ale jeszcze przed zapłonem/rozruchem.
Po pojawieniu się komunikatu auto nie inicjuje odpalania. Trzeba wcisnąć START jeszcze raz. Dopiero wtedy odpala. Podczas jazdy nigdy się nie zapala.
Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju na nowy i nadal to samo.

Sceinc II 1.9dCI 130KM FAP 2006.
W sieci nie ma za dużo informacji na ten temat a nie chcę bez wyrażnego powodu ściągać miski olejowej.
Powyższe rozwiązanie z ssakiem i oringiem to słabe ciśnienie podczas pracy.

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Wariuje Ci elektronika. Widziałem trzy przypadki dokładnie takiego samego błędu przed rozruchem. W pierwszym do poprawienia były klemy, urwał się jeden przewód, w drugim do wymiany poszła skrzynka bezpiecczników a w trzecim jeszcze nie wiemy ale prawdopodobnie do wymiany pójdzie sterownik silnika, bo już sprawdzone wszystko dookoła.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości