siwusek216
5,985
17
4219
3,021
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
siwusek216
Zarejestrowani
Online
— 19-03-2015, 10:10
op
Zauważyłem dziwna rzecz w moim szczeniaku, po przyduszeniu autka na 3 biegu w okolice 800obr. dodaje gazu silnik wkręca sie w okolice 1800obr. następuje chwilowy brak mocy na sekundę po czym idzie dalej co może być przyczyna? Sytuacja taka ma miejsce przy zimnym silniku z lekkim gazem daje sie wyczuć na 3 biegu na 2 prawie nie wyczuwalna i nie zawsze ma miejsce. Przypuszczenia padają na jakiś przycinający sie zawór lub dźwignię, sytuacja niema miejsca jeśli przyspieszam od powyżej 1000obr.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-04-2015, 18:26 przez siwusek216.)
•
blazejk
13,816
22
2664
797
SC II ph I
2006
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Sławków
blazejk
Specjalisci
— 19-03-2015, 10:20
A próbowałeś odpiąć przepływomierz?
Grand Scenic II - 1,9dCi Confort Expression & Laguna II- 2,2dCi Automat Initiale Paris
"A teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bezsensu" - król Julian
•
siwusek216
5,985
17
4219
3,021
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
siwusek216
Zarejestrowani
Online
— 19-03-2015, 10:29
op
Nie odpinałem, zauważyłem to dopiero jakieś 3 dni temu i na początku myślałem ze mi się wydaje. Wrażenie jest jak przy turbo dziurze, trwa jakaś sekundę i idzie dalej. Z pedałem w podłodze nie zauważalnym żeby zamulał. Wczoraj wieczorem jadąć z pracy prowokowałem to zamulenie nie zawsze występowało po zagrzaniu silnika znikło całkowicie, dziś rano jadać do lekarza tez prowokowałem i nie zamulał.
•
krzysztofk
2,542
13
966
754
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
Może być że przyciera się vgt(zmienna geometria łopatek).Egr czyszczony?
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
siwusek216
5,985
17
4219
3,021
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
siwusek216
Zarejestrowani
Online
— 19-03-2015, 21:55
op
(19-03-2015, 12:08)krzysztofk napisał(a): Może być że przyciera się vgt(zmienna geometria łopatek).Egr czyszczony? 2.0dci ma elektronicznie sterowany egr i raczej nie sprawia problemów. Właśnie vtg trochę sie naczytałem i wychodzi ze może być nieszczelność dolotu lub zawór sterujący geometrią łopatek.
•
krzysztofk
2,542
13
966
754
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
Nieszczelność dolotu raczej objawiałoby się spadkiem mocy i "gwizdaniem" w całym zakresie obrotów pracy turbiny.
Sterowanie elektroniczne ale sam zawór mechaniczny.
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
siwusek216
5,985
17
4219
3,021
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
siwusek216
Zarejestrowani
Online
— 22-04-2015, 18:32
op
A wiec po czyszczeniu zaworu EGR jak narazie dziura znikła (po 2 dniach jazdy nie zauważyłem) poza tym poprawiła sie dynamika w dolnym zakresie obrotów jak i płynność w pełnym ich zakresie. Normalnie nie to autko.
•
PRZEMO
32,342
67
7859
19,625
SC III ph II
2015
2.0 dCi 160KM, 2014-2016
Czaniec k/B-B
PRZEMO
Administratorzy
— 22-04-2015, 20:48
Kawał dobrej roboty plus coś dla wszystkich od Ciebie za co wielki ukłon !!!
http://www.scenic-forum.pl/Watek-SCENIC-...#pid117270
Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
•
|