maciej1486
21,013
23
2411
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
(07-12-2019, 21:17)paker228 napisał(a): (07-12-2019, 21:10)Trodor napisał(a): Reklamuj
65zl rezystor z kostkami i przesyłką.. jak będę musiał jeszcze to coś odesłać to kolejne 15-18zl..
Muszę najpierw wyjąć zobaczyć czy tam w ogóle coś będzie widać.
Zareklamować może spróbuję na zasadzie zgłaszam zepsucie ¥- dostaje zwrot kasy.. Wydaje mi się ze pisałeś ze zamawiałeś przez paczkomat, a tam zwroty są darmowe?
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
paker228
3,120
32
3226
4,524
INNY
2003
INNY
Zamość
paker228
Zarejestrowani
— 08-12-2019, 07:56
op
(08-12-2019, 07:29)maciej1486 napisał(a): (07-12-2019, 21:17)paker228 napisał(a): (07-12-2019, 21:10)Trodor napisał(a): Reklamuj
65zl rezystor z kostkami i przesyłką.. jak będę musiał jeszcze to coś odesłać to kolejne 15-18zl..
Muszę najpierw wyjąć zobaczyć czy tam w ogóle coś będzie widać.
Zareklamować może spróbuję na zasadzie zgłaszam zepsucie ¥- dostaje zwrot kasy.. Wydaje mi się ze pisałeś ze zamawiałeś przez paczkomat, a tam zwroty są darmowe?
Tak, paczkomatem, ale bez Smarta, więc nie wiem jak to ze zwrotami..
•
jacek01
413
1
107
51
SC II ph I
2006
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
PIASTOSZYN/TUCHOLA
jacek01
Zarejestrowani
— 08-12-2019, 13:36
Ja miałem taką przypadłość z firmowym rezystorem dzień po gwarancji padł 12 miesięcy. Teraz mam NTY i hula 2rok. Przy firmowym rezystorem tyci tyci. A u Chińczyka rezystor jak w oryginale. Firmowy SWAG 220 Zeta. A NTY 50 zł.
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
•
paker228
3,120
32
3226
4,524
INNY
2003
INNY
Zamość
paker228
Zarejestrowani
— 08-12-2019, 16:47
op
Czy ja dobrze rozumuję że jeśli teoretycznie mam wodę w podszybiu to ona się przelewa do środka zalewając po drodze rezystor? Ktoś tam wcześniej pisał żeby sprawdzić odpływy.. niby ostatnio sprawdzałem ale może jeszcze raz zajrzę? Trochę mnie zbiły z tropu Wasze opinie że NTY j3dnak działa i z pół roku, i rok, i dwa..
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 08-12-2019, 17:48
Rezystor się przegrzewa z powodu braku ujścia ciepła bo zbyt mało się wymienia filtr kabinowy... Woda z zapchany h odpływow swoją drogą....
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
paker228
3,120
32
3226
4,524
INNY
2003
INNY
Zamość
paker228
Zarejestrowani
— 08-12-2019, 19:03
op
(08-12-2019, 17:48)scrabi napisał(a): Rezystor się przegrzewa z powodu braku ujścia ciepła bo zbyt mało się wymienia filtr kabinowy... Woda z zapchany h odpływow swoją drogą....
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Tak czy siak obadam podszybie i wywalę stary filtr. Nie chcę mi się wierzyć żeby przy temp zewn. 0stopni i filtrze który ma niecały rok rezystor się przegrał po kilku minutach pracy..
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 08-12-2019, 19:20
Tu masz rację. Ale albo kiepski rezystor albo coś innego walnelo.
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
polaq
2,312
18
635
48
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
polaq
Zarejestrowani
— 08-12-2019, 23:46
Albo zapomnieli pasty termoprzewodzącej nałożyć...
•
jacek01
413
1
107
51
SC II ph I
2006
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
PIASTOSZYN/TUCHOLA
jacek01
Zarejestrowani
— 09-12-2019, 00:09
Może wentylator ciężko chodzi.
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
•
A2-eR11
3,226
23
889
1,650
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 09-12-2019, 01:44
Nie wiem czy ktos zwrocil na to uwage... Kiedys tam zagladalem sciane grodziowa i otwory po zdjeciu podszybia, to zdecydowanie nizej jest wlot wentylatora, wiec woda nie wlewa sie przez wlot filtra, zwlaszcza ze ten w oryginale ma nawet uszczelke w sobie i po wlozeniu go jest dosc szczelnie. Woda wlewa sie w otwor ktory jest nizej polozony - czyli ten od wlotu wentylatora.... Woda dlatego najczesciej sie tam wlewajac przecieka zalewajac czesc podlogi u kierowcy glownie. Uszkadza tez lozyskowanie wentylatora i ten choci z czasem ciezej... ale glowna przyczyna to jest rozrzut tej wody odsrodkowo i przerzucanie jej razem z powietrzem prosto na filtr kabinowy... ten bedac mokry nie puszcza powietrza wystarczajaco lub wcale powodujac dalej przegrzanie sie rezystora bo nie chlodzi go powietrze... Taki jest ciag przyczynowo skutkowy przepalania sie tych rezystorow... W naszych samochodach czystosc filtra kabinowego oraz czystosc odplywow wody jest bardzo wazna.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi A2-eR11 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to A2-eR11 for this post
• paker228
|