op
JM1R, Silnik K4M813, klima
Dialogsys i inne źródła typu catcar podają dla mojego auta 117205191R, czyli 6-żebrowy, natomiast ten sam Dialogsys w instrukcji wymiany mówi, że pasek ma 5 żeberek, i należy zostawić na kompresorze jeden wolny rowek od strony silnika. Wczoraj zauważyłem, że pasek przeskoczył na kole pasowym wału o jeden ząbek, i ociera o silnik, tak więc auto jest bezwględnie uziemione do czasu wymiany.
Obecnie mam zamontowany faktycznie pasek 6-żebrowy, bez wolnego rowka na klimie, ale czas na jego wymianę, i nie wiem jaki w sumie powinien prawidłowo być.
Jakie macie paski w K4M812/13 ?
Dialogsys i inne źródła typu catcar podają dla mojego auta 117205191R, czyli 6-żebrowy, natomiast ten sam Dialogsys w instrukcji wymiany mówi, że pasek ma 5 żeberek, i należy zostawić na kompresorze jeden wolny rowek od strony silnika. Wczoraj zauważyłem, że pasek przeskoczył na kole pasowym wału o jeden ząbek, i ociera o silnik, tak więc auto jest bezwględnie uziemione do czasu wymiany.
Obecnie mam zamontowany faktycznie pasek 6-żebrowy, bez wolnego rowka na klimie, ale czas na jego wymianę, i nie wiem jaki w sumie powinien prawidłowo być.
Jakie macie paski w K4M812/13 ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-03-2024, 13:53 przez Proxima.)