Nie wiem czy ktoś dokonywał takiej podmianki ale ja nie polecam. Są sztywne zestawy valeo, jedni sobie chwalą zamianę a inni narzekają. Wszystko zależy od stylu jazdy kierowcy od wysokości momentu obr. silnika. Ja na przykład mam dwumasę jest źle zregenerowana i słabo tłumi powstają wibracje tak od 2000-2300 obr. czyli przy najwyższym momencie obr. Jeździłem autem ze sztywnym kołem i czuć różnicę przy zmianie biegów jest takie walnięcie. Trzeba delikatnie odpuszczać sprzęgło.
Podczas zmiany z dwumasy na sztywne koło jest kilka zmian w jeździe:
- biegi nie wchodzą tak lekko
- trzeba sie nauczyć zmiany biegów i samego stylu jazdy
- ale też jest jeden plus bo silnik można bardziej chipować - jechał Laguną 1.9dCi 120KM ze sztywnym kołem ustawioną na 170KM/380Nm
- no i jak padnie sprzęgło to potem wymiana tańsza niż kolejna dwumasa
Grand Scenic II - 1,9dCi Confort Expression & Laguna II- 2,2dCi Automat Initiale Paris "A teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bezsensu" - król Julian