op
[S II] wymiana żarnika w lampie ksenonowej.pdf (Rozmiar: 585.76 KB / Pobrań: 115)
Do Scenica II zakupujemy żarniki D2S (znajoma kupuje o barwie 6000K )najlepiej dobrej firmy ,np. Osram,Philips,czy Bosma ,tanie z ryżowego pola długo nie poświecą .
Aby wymienić żarniki trzeba dostać się do lamp,od strony auta po otwarciu maski niema szans by wymienić żarniki,więc należy zdjąć zderzak ,opis jest w innych manualach nie będę powielał dodam tylko,że przy ksenonach trzeba za zderzaka odpiąć wężyki od spryskiwaczy-najłatwiej wypiąć je przy pompce.
Po zdjęciu zderzaka odkręcamy ślizg pod lampą,który jest przykręcony na 2 śruby na klucz 10 mm najlepiej użyć długiej przedłużki bo dostęp jest dość kiepski
następnie odkręcamy na górnych uchwytach 2 śruby na klucz 10 mm mocujące lampę do pasa
po odpięciu wtyczek od lampy możemy wyjąć lampę i wymienić żarnik wcześniej trzeba jeszcze zdjąć gumową osłonę przykrywającą żarnik i zapłonnik
Po zdjęciu gumowej osłony zobaczymy zapłonnik / starter który obracamy w lewo i ciągniemy na zewnątrz ,następnie odpinamy od niego wtyczkę
Po wyjęciu zapłonnika odpinamy zabezpieczenie w postaci wygiętego drucika i wymieniamy żarnik ,nie dotykamy palnika tylko łapiemy za plastikową cześć i montujemy w wycięcia jak na zdjęciu.
Po zamontowaniu zapłonnika podpinamy lampę do auta i sprawdzamy działanie ,następnie montujemy ślizg ,przykręcamy lampę i zderzak .
[S II] wymiana żarnika w lampie ksenonowej.pdf (Rozmiar: 585.76 KB / Pobrań: 115)
Do Scenica II zakupujemy żarniki D2S (znajoma kupuje o barwie 6000K )najlepiej dobrej firmy ,np. Osram,Philips,czy Bosma ,tanie z ryżowego pola długo nie poświecą .
Aby wymienić żarniki trzeba dostać się do lamp,od strony auta po otwarciu maski niema szans by wymienić żarniki,więc należy zdjąć zderzak ,opis jest w innych manualach nie będę powielał dodam tylko,że przy ksenonach trzeba za zderzaka odpiąć wężyki od spryskiwaczy-najłatwiej wypiąć je przy pompce.
Po zdjęciu zderzaka odkręcamy ślizg pod lampą,który jest przykręcony na 2 śruby na klucz 10 mm najlepiej użyć długiej przedłużki bo dostęp jest dość kiepski
następnie odkręcamy na górnych uchwytach 2 śruby na klucz 10 mm mocujące lampę do pasa
po odpięciu wtyczek od lampy możemy wyjąć lampę i wymienić żarnik wcześniej trzeba jeszcze zdjąć gumową osłonę przykrywającą żarnik i zapłonnik
Po zdjęciu gumowej osłony zobaczymy zapłonnik / starter który obracamy w lewo i ciągniemy na zewnątrz ,następnie odpinamy od niego wtyczkę
Po wyjęciu zapłonnika odpinamy zabezpieczenie w postaci wygiętego drucika i wymieniamy żarnik ,nie dotykamy palnika tylko łapiemy za plastikową cześć i montujemy w wycięcia jak na zdjęciu.
Po zamontowaniu zapłonnika podpinamy lampę do auta i sprawdzamy działanie ,następnie montujemy ślizg ,przykręcamy lampę i zderzak .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-10-2014, 16:59 przez Asia.)
5 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi andrzej27r za ten post post:
• bartas, Fyox, Oktawiusz, SzwagierZLasu, Wujek Rafał
• bartas, Fyox, Oktawiusz, SzwagierZLasu, Wujek Rafał