op
Przed demontażem rezystora odłączamy minusową klemę akumulatora ,wiadomo po tym zabiegu trzeba będzie sobie ustawić radio ,zegarek i przyuczyć szyby ,ale lepiej to zrobić jak wywołać niechcący jakieś zwarcie .
1.Następnie otwieramy prawe drzwi i wyciągamy boczny panel kokpitu razem z wyłącznikiem poduszki powietrznej pasażera .Wyłącznika nie trzeba wyciągać ,ani odłączać niema takiej potrzeby .
2.Po wyjęciu bocznego panelu odkręcamy pierwszy z siedmiu wkrętów mocujących schowek:
3.Otwieramy schowek i w jego górnej części odkręcamy kolejne 3 wkręty
4.Po prawej stronie schowka w dolnym rogu jest kolejna śrubka ,którą trzeba odkręcić
5.W dolnej części schowka od spodu jest zaślepka ,którą trzeba zdjąć ,jest na zatrzask schodzi łatwo bez wysiłku ,a pod nią przedostatnia śrubka mocująca schowek .Przy okazji można wyjąć kołek mocujący dolną obudowę konsoli .
6.Ramkę dźwigni zmiany biegów razem z mieszkiem ,ostrożnie ciągniemy do góry i wyjmujemy z zaczepów, następnie to samo robimy z obudową w której znajduje się przycisk od świateł awaryjnych .Odpinamy wtyczkę od przycisku ,by było nam łatwiej zdemontować resztę i mieć wygodny dostęp .
7.wykręcamy 2 wkręty mocujące dolną obudowę konsoli i jeden mocujący wkręt od strony podłokietnika.
po wykręceniu tych wkrętów wyjmujemy kołek znajdujący się obok pedału gazu mocujący dolną obudowę i możemy całą obudowę wyjąć, ewentualnie odsunąć w stronę podłokietnika ,ale mniej miejsca będzie
8.Odkręcamy 2 wkręty mocujące konsolę środkową i lekko ją odchylamy by mieć dostęp do ostatniego wkręta mocującego schowek
9. Odkręcamy wkręt mocujący schowek od strony konsoli
10.Teraz pozostało nam usiąść na fotelu pasażera i ciągnąć schowek do siebie ,nie jest zamocowany jakoś specjalnie mocno ,u mnie wyszedł bez użycia siły .
11.Po wyjęciu schowka odłączmy rurkę od chłodzenia .
Kiedy mamy już wyjęty schowek ,czeka nas już tylko wykręcenie rezystora dmuchawy .Rezystor znajduje się na środku konsoli w górnej części jak na zdjęciu
12.Odkręcamy wkręt mocujący rezystor i wyjmujemy go z obudowy filtra przeciwpyłkowego ,u mnie był on cały mokry z racji tego, że woda z podszybia nie miała ujścia i trochę zalała filtr .
Po wysunięciu rezystora z obudowy ,odpinamy 2 widoczne zielone wtyczki ,u mnie akurat były w super stanie i nie nadpalone .
Jeśli mamy drugi sprawny rezystor podłączmy go i skręcamy wszystko spowrotem uprzednio sprawdzając po podłączeniu akumulatora czy nadmuch działa .Swój rezystor zabrałem do domu ,osuszyłem ,wyczyściłem ,i poprawiłem kilka lutów .
Po rozmowie z elektronikiem dowiedziałem się,że naprawa tego ustrojstwa u niego to 50 zł jakby padł całkowicie to wymieni mi jakiś tranzystor i będzie działał, akurat moje zabiegi pomogły i obyło się bez kosztów .
1.Następnie otwieramy prawe drzwi i wyciągamy boczny panel kokpitu razem z wyłącznikiem poduszki powietrznej pasażera .Wyłącznika nie trzeba wyciągać ,ani odłączać niema takiej potrzeby .
2.Po wyjęciu bocznego panelu odkręcamy pierwszy z siedmiu wkrętów mocujących schowek:
3.Otwieramy schowek i w jego górnej części odkręcamy kolejne 3 wkręty
4.Po prawej stronie schowka w dolnym rogu jest kolejna śrubka ,którą trzeba odkręcić
5.W dolnej części schowka od spodu jest zaślepka ,którą trzeba zdjąć ,jest na zatrzask schodzi łatwo bez wysiłku ,a pod nią przedostatnia śrubka mocująca schowek .Przy okazji można wyjąć kołek mocujący dolną obudowę konsoli .
6.Ramkę dźwigni zmiany biegów razem z mieszkiem ,ostrożnie ciągniemy do góry i wyjmujemy z zaczepów, następnie to samo robimy z obudową w której znajduje się przycisk od świateł awaryjnych .Odpinamy wtyczkę od przycisku ,by było nam łatwiej zdemontować resztę i mieć wygodny dostęp .
7.wykręcamy 2 wkręty mocujące dolną obudowę konsoli i jeden mocujący wkręt od strony podłokietnika.
po wykręceniu tych wkrętów wyjmujemy kołek znajdujący się obok pedału gazu mocujący dolną obudowę i możemy całą obudowę wyjąć, ewentualnie odsunąć w stronę podłokietnika ,ale mniej miejsca będzie
8.Odkręcamy 2 wkręty mocujące konsolę środkową i lekko ją odchylamy by mieć dostęp do ostatniego wkręta mocującego schowek
9. Odkręcamy wkręt mocujący schowek od strony konsoli
10.Teraz pozostało nam usiąść na fotelu pasażera i ciągnąć schowek do siebie ,nie jest zamocowany jakoś specjalnie mocno ,u mnie wyszedł bez użycia siły .
11.Po wyjęciu schowka odłączmy rurkę od chłodzenia .
Kiedy mamy już wyjęty schowek ,czeka nas już tylko wykręcenie rezystora dmuchawy .Rezystor znajduje się na środku konsoli w górnej części jak na zdjęciu
12.Odkręcamy wkręt mocujący rezystor i wyjmujemy go z obudowy filtra przeciwpyłkowego ,u mnie był on cały mokry z racji tego, że woda z podszybia nie miała ujścia i trochę zalała filtr .
Po wysunięciu rezystora z obudowy ,odpinamy 2 widoczne zielone wtyczki ,u mnie akurat były w super stanie i nie nadpalone .
Jeśli mamy drugi sprawny rezystor podłączmy go i skręcamy wszystko spowrotem uprzednio sprawdzając po podłączeniu akumulatora czy nadmuch działa .Swój rezystor zabrałem do domu ,osuszyłem ,wyczyściłem ,i poprawiłem kilka lutów .
Po rozmowie z elektronikiem dowiedziałem się,że naprawa tego ustrojstwa u niego to 50 zł jakby padł całkowicie to wymieni mi jakiś tranzystor i będzie działał, akurat moje zabiegi pomogły i obyło się bez kosztów .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-10-2014, 17:13 przez Asia.)