op
Witajcie
od niedawna Scenic w rodzinie ale już daje się we znaki...
Oczywiście karty HF, zegary i ręczny już przerobiłem. Aktualnie mam kolejny, poważny problem. Zaczęło się od odpięcia wtyczki drzwi kierowcy przy podłączonym akumulatorze (wymieniałem ogranicznik drzwi). Kliknął chyba centralny i tyle. Potem odpiąłem jednak aku (w sumie miałem to zrobić na początku ale zapomniałem) ale po podłączeniu wszystkiego i włączeniu prądu nie otwiera się klapa tylna ani szyba (nie działa elektromagnes po naciśnięciu przycisków) a chwilę po uruchomieniu silnika wywalają się błędy electronic fault, check steering, ABS, ESP, SERVICE, STOP się świeci, krechy na prędkościomierzu, drogomierz oczywiście nie chodzi, nie działa wentylacja, radio działa normalnie, zauważyłem też, że nie świeci oświetlenie schowka i wnętrza... Dodatkowo auto nie daje się normalnie zgasić tylko trzeba dwa razy wciskać STOP (jakby kartę wyjąć z auta przy pracującym silniku) a poza tym czasem HF nie wykrywa karty w środku. Dodatkowo ręczny czasem sam (!) się zwalnia czyli zaciągam go a on sekundę po zaciągnięciu odpuszcza... Jutro zamierzam szukać przyczyn ale, że jestem we francuzach lekko zielony to proszę o jakieś wskazówki...
od niedawna Scenic w rodzinie ale już daje się we znaki...
Oczywiście karty HF, zegary i ręczny już przerobiłem. Aktualnie mam kolejny, poważny problem. Zaczęło się od odpięcia wtyczki drzwi kierowcy przy podłączonym akumulatorze (wymieniałem ogranicznik drzwi). Kliknął chyba centralny i tyle. Potem odpiąłem jednak aku (w sumie miałem to zrobić na początku ale zapomniałem) ale po podłączeniu wszystkiego i włączeniu prądu nie otwiera się klapa tylna ani szyba (nie działa elektromagnes po naciśnięciu przycisków) a chwilę po uruchomieniu silnika wywalają się błędy electronic fault, check steering, ABS, ESP, SERVICE, STOP się świeci, krechy na prędkościomierzu, drogomierz oczywiście nie chodzi, nie działa wentylacja, radio działa normalnie, zauważyłem też, że nie świeci oświetlenie schowka i wnętrza... Dodatkowo auto nie daje się normalnie zgasić tylko trzeba dwa razy wciskać STOP (jakby kartę wyjąć z auta przy pracującym silniku) a poza tym czasem HF nie wykrywa karty w środku. Dodatkowo ręczny czasem sam (!) się zwalnia czyli zaciągam go a on sekundę po zaciągnięciu odpuszcza... Jutro zamierzam szukać przyczyn ale, że jestem we francuzach lekko zielony to proszę o jakieś wskazówki...