op
Wymieniam cały komplet rozrządu z kołem kzfr i mam pytanie odnośnie ustawień tego koła. Mam blokadę na walki i na korowodzie. Potrzebuję się dowiedzieć czy w moim aucie sll 2.0 16V 135km muszę koło zmiennych faz ustawiać do jakiegoś znaku bo przeglądałem sporo filmów i porad odnośnie wymiany w moim silniku nic nie mówi się o ustawieniu tego koła. Na samym kole jest kreseczka ale na silniku nie mam żadnego punktu czy kreseczki do którego muszę to koło spasować. Sporo filmów wyskakuje mi na temat silnika 1,6 i koła kzfr tego silnika z tym że te koła się różnią trochę wyglądem i tam chyba na obudowie silnika jest znaczek gdzie te koło ma być spasowane. A o silniku 2,0 nic nie ma odnośnie ustawień koła kzfr do znaku na obudowie silnika. Czy to znaczy że mogę to koło normalnie przykręcić oczywiście mając rozrzad na blokadach
SCENIC II PH I Wymiana rozrządu
op
(17-08-2024, 20:33)LURP napisał(a): Poszukaj sobie typ swojego silnika (plik nr 2 - 11A) https://mega.nz/folder/kBgwlQzI#RbEih1Km_dFxSennikrDyA Przeglądałem już to i nie widzę tam silnika F4R 770 odnośnie koła kzfr
Tam nigdzie nie ma żadnych znaków, koła też nie ustawia się, zakłada się go na wałek i dokręca. W 1.6 też nigdzie nie ma żadnego znaku, koło montuje się na wałku i dokręca. Najważniejsze-po ustawieniu i zamontowaniu paska rozrządu najpierw napina się pasek rozrządu napinaczem a potem dokręca koła wałków i wału, nie odwrotnie
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-08-2024, 21:28 przez milejow.)
op
(17-08-2024, 21:28)milejow napisał(a): Tam nigdzie nie ma żadnych znaków, koła też nie ustawia się, zakłada się go na wałek i dokręca. W 1.6 też nigdzie nie ma żadnego znaku, koło montuje się na wałku i dokręca. Najważniejsze-po ustawieniu i zamontowaniu paska rozrządu najpierw napina się pasek rozrządu napinaczem a potem dokręca koła wałków i wału, nie odwrotnie Mam na myśli o kreseczke |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości