Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Szarpanie na drugim czasem trzecim biegu


maxio69
Zarejestrowani

op Witam.
Mam scenica 2 1.6 +g 
Ostatnio mocno szarpał na zimnym wymieniłem mu swiece na oryginalne chwilę było ok.
Teraz szarpanie wróciło ale szarpie nawet na rozgrzanym z reguły na drugim biegu w okolicy 2tys obrotów. Czasem też szarpanie na 3 biegu też w granicy 2tys obrotów.
Nie ważne czy zimny czy nagrzany. 
Błędów brak. Autko ładnie pali obroty nie falują. Ładnie się przełącza na gaz.
Nie wiem czy to nie będą cewki ale głowy sobie nie dam uciąć.
Co myślicie?

A wcześniej przed wymianą świec szarpał na zimnym praktycznie na każdym biegu. Jak się rozgrzał było ok.
W tamtym tyg wykręcałem świece by zobaczyć ich stan, wszystkie były bardzo ładne.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-12-2020, 06:56 przez maxio69.)

Odpowiedz
pawlosio
Zarejestrowani

Sprawdź cewki- np na uruchomiony silniku gdy szarpie wyjmij je po kolei i zobacz czy jest różnica w pracy silnika..
Jakiej firmy masz cewki?
Miałem scenic II 1.6 z gazem...wymienilem cewki na jedyne polecane beru ...I mimo że droższe to działały bo i ne.padaly nawet po pół roku

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-12-2020, 11:50 przez pawlosio.)

Odpowiedz
maxio69
Zarejestrowani

op Nie wyjmę jak szarpie bo szarpie jak tylko jadę. Na postoju jest ok. Cewki mam od kiedy auto kupiłem tj jakieś prawie dwa lata nie wymieniane i nawet szczerze nie wiem jakiej firmy są.

Odpowiedz
pawlosio
Zarejestrowani

Sprawdź i tak cewki i firmę..
Jak auto stoi na luzie to silnik zawsze cieniutko pracuje? Hmmm może coś że skrzynia?

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Mam starszej generacji ten sam silnik. U mnie identyczny objaw okazał się skutkiem niełączącej wtyczki czujnika położenia przepustnicy TPS.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
leszek11112
Zarejestrowani

miałem to samo , jest to objaw padającej cewki . ktoś mi poradził zmniejszyć przerwy na świecach i eureka , po zmniejszeniu przerw [ 0,5 mm. ] szarpania ustąpiły ale silnik zrobił się wołowaty . ja wymieniłem pierwszą cewkę z prawej strony [ często po deszczach była tam woda ]  ustawiłem właściwe przerwy na świecach i teraz silnikowi wrócił wigor

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości