Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Stan Oleju


slejter
Zarejestrowani

op No to coś jednak jest nie tak, ostatnio jadę po mieście a tu brakuje mocy, i tak jakiś czas, po przejechaniu kilku kilometrów wszystko wróciło do normy.
A co do oleju to 1500km i musiałem dolać ponad pół litra, więc ciary mi po plecach przechodzą jak pomyślę sobie że coś poważnego, ale nie wiem co to może być.

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Aj ten 1.9 zacznij od czyszczenia odmy i odplywu oleju, sprawdz turbinke i czu IC przy wezach sie poci

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

na początek odpływ do miski

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Jak juz tyle oleju lyka to nie wrozy to dobrze ja bym bardzo malo jezdzil bo cos tu smierdzi standarem i koncem silnika

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(15-11-2015, 15:57)slejter napisał(a): to 1500km i musiałem dolać ponad pół litra,
(15-11-2015, 17:58)maciej1486 napisał(a): Jak juz tyle oleju lyka to nie wrozy to dobrze
jeszcze nie ma tragedii... ale warto sprawdzić odmę, odpływ odmy i pewnie na 99% zawór odmy jest niesprawny

zapraszam do poczytania.....
http://www.scenic-forum.pl/Watek-SCENIC-...ult-Scenic

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-11-2015, 18:17 przez Mati.)

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
slejter
Zarejestrowani

op Będę musiał się tym zająć, mam nadzieję że to nie koniec silnika i tak już mam strach jeździć gdzieś dalej.
Wybieram się od czwartku do szpitala na jakiś tydzień więc może wstawię autko do mechanika niech popatrzy co i gdzie, samemu nie mam warunków ani czasu aby tam zajrzeć.
Naprawdę mam stresa jechać gdziekolwiek dalej, chyba za dużo czytam na temat tych silników.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

tylko znajdź mechanika który zna się na renówkach... byle komu nie oddawaj

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
slejter
Zarejestrowani

op Powiem szczerze że samochody jakie miałem i mam daję cały czas do jednego mechanika (kolega), po pierwsze że tak mi się bynajmniej wydaje że się zna, i mam pewność że mnie nie oszuka i zrobi jak należy, a czy zna się na renówkach hmmmmm mam nadzieję że tak, robił mi już tu kilka rzeczy i różne auta robi.

A jeśli chodzi to te braki mocy to może to być zawór EGR? czy raczej turbina winna?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-11-2015, 18:58 przez slejter.)

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(15-11-2015, 18:58)slejter napisał(a): to może to być zawór EGR?
możliwe...
jak poradzisz sobie już z tym olejem proponuję przegonić go na trasie na obrotach

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:
  • slejter
slejter
Zarejestrowani

op Na pewno się odezwę, mam nadzieję że mój mechanik się z tym upora Biggrin

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości