op
Turbo jest nowe silnik po remoncie wtryski po regeneracji
ODMA ODMA I JESZCZE RAZ ODMA... Rozebrałem po membranie nie ma śladu... zamówiona nowa odma wraz z tą częścią gdzie przychodzi korek wlewu oleju.
Między czasie zaślepiłem EGR bo podejrzewam tam nieszczelność i w to okrągłe coś zwane odmą tam gdzie brak membrany wsadziłem watolinę żeby ograniczyć swobode przepływu oparów.
test spalania wg komputera jak narazie pozytywny: 90km/h 5,7l 120/ 6,2l 130-140 6,7-7 zobaczymy co dalej po zatankowaniu full i resecie kompa...
(24-05-2015, 12:34)Wojtgda napisał(a): Jezeli olej jest w układzie doładowania to informacja ze konczy sie turbina.
Mniejsza moc = większe spalanie.
I komp moze w tym momencie nie wariować on pokazuje dobrze.
Sprawdź jeszcze jak zachowuje sie zawór sterujący turbina. Czy prawidłowe ciśnienie ( podciśnienie) panuje w układzie.
Turbo jest nowe silnik po remoncie wtryski po regeneracji
ODMA ODMA I JESZCZE RAZ ODMA... Rozebrałem po membranie nie ma śladu... zamówiona nowa odma wraz z tą częścią gdzie przychodzi korek wlewu oleju.
Między czasie zaślepiłem EGR bo podejrzewam tam nieszczelność i w to okrągłe coś zwane odmą tam gdzie brak membrany wsadziłem watolinę żeby ograniczyć swobode przepływu oparów.
test spalania wg komputera jak narazie pozytywny: 90km/h 5,7l 120/ 6,2l 130-140 6,7-7 zobaczymy co dalej po zatankowaniu full i resecie kompa...