op
Bry
Poszukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania - na załączeniu jest raport serwisowy, który dostałem w warsztacie, który zakładam mi instalacje LPG. Wisiały tam błędy, które zostały wyeliminowane w międzyczasie, ale nie zostały skasowane (wypadanie zapłonu, błąd czujnika rozrządu, itp)
Po zamontowaniu wszystko zostało skasowane i po 1500km na pierwszym serwisie auto podłączone zostało do kompa i został błąd DF093 - czego się spodziewałem bo już wcześniej były problemy z sonda za katem - nie wiem czy jest uszkodzona sama sonda czy problem jest w połączeniu - jakiś bandyta urwał kostkę i skręcił to na zwykłą kostkę elektryczną. Zlutowalem przewody ale jak widać problem jest dalej.
Do meritum - ma ktoś może zdjęcie wtyczki (4 kable) z instalacji w aucie - chce temat doprowadzić do porządku, wlutowac nowa wtyczkę i podłączyć nowa sondę.
Drugie meritum - sonda tylko oe czy zamienniki się sprawdza?
Poszukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania - na załączeniu jest raport serwisowy, który dostałem w warsztacie, który zakładam mi instalacje LPG. Wisiały tam błędy, które zostały wyeliminowane w międzyczasie, ale nie zostały skasowane (wypadanie zapłonu, błąd czujnika rozrządu, itp)
Po zamontowaniu wszystko zostało skasowane i po 1500km na pierwszym serwisie auto podłączone zostało do kompa i został błąd DF093 - czego się spodziewałem bo już wcześniej były problemy z sonda za katem - nie wiem czy jest uszkodzona sama sonda czy problem jest w połączeniu - jakiś bandyta urwał kostkę i skręcił to na zwykłą kostkę elektryczną. Zlutowalem przewody ale jak widać problem jest dalej.
Do meritum - ma ktoś może zdjęcie wtyczki (4 kable) z instalacji w aucie - chce temat doprowadzić do porządku, wlutowac nowa wtyczkę i podłączyć nowa sondę.
Drugie meritum - sonda tylko oe czy zamienniki się sprawdza?