op
Witam,
niedawno kupiłem Renault Grand Scenic II z 2006 roku. Przedwczoraj trafił do mechanika na przegląd. Zlecono:
- wymianę rozrządu
- wymianę kompletu filtrów
- uzupełnienie i ozonowanie klimatyzacji
- wymiana/naprawa światła stopu
- wymiana świec
- wymiana oleju
w aucie było słyszalne stukanie zawieszenia przy skręcaniu kołami, okazało się, że uszkodzona jest cała przekładnia kierownicza
oprócz zleconych powyżej działań wymieniono:
- całkowitą przekładnię kierowniczą
- uzupełniono płyn chłodniczy
- wymieniono osłonę półosi
- uszczelniono dół wału
- zrobiono geometrię zawieszenia
- wymieniono końcówki drążków
całość wyniosła 3800 złotych, wycena pod spodem.
czy ktoś mógłby spojrzeć na to fachowym okiem?
niedawno kupiłem Renault Grand Scenic II z 2006 roku. Przedwczoraj trafił do mechanika na przegląd. Zlecono:
- wymianę rozrządu
- wymianę kompletu filtrów
- uzupełnienie i ozonowanie klimatyzacji
- wymiana/naprawa światła stopu
- wymiana świec
- wymiana oleju
w aucie było słyszalne stukanie zawieszenia przy skręcaniu kołami, okazało się, że uszkodzona jest cała przekładnia kierownicza
oprócz zleconych powyżej działań wymieniono:
- całkowitą przekładnię kierowniczą
- uzupełniono płyn chłodniczy
- wymieniono osłonę półosi
- uszczelniono dół wału
- zrobiono geometrię zawieszenia
- wymieniono końcówki drążków
całość wyniosła 3800 złotych, wycena pod spodem.
czy ktoś mógłby spojrzeć na to fachowym okiem?