bamil
825
0
191
96
SC II ph I
2005
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Szczecin
bamil
Zarejestrowani
— 05-02-2018, 21:20
op
Instalacja Stag.
Paliła się rezerwa LPG. Przełącznik wydał dźwięk jakby koniec LPG więc przełączyłem na Pb i dojechałem na stacje paliw . Tankowanie do pełnego ale niestety po przełączeniu nie chce pracować na gazie. W czasie jazdy za bardzo nie ciągnie a na wolnych obrotach gaśnie . Na benzynie bez problemu . Instalacja ma około 15 tyś kilometrów przebiegu, po 10 był przegląd .
Jakieś pomysły, mogło coś przymarznąć przez niski poziom w zbiorniku czy raczej inna przyczyna?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-02-2018, 21:21 przez bamil.)
•
pio555
31,637
127
11328
3,095
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 05-02-2018, 21:25
na szybko sprawdz poziom płynu chłodzącego
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
bamil
825
0
191
96
SC II ph I
2005
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Szczecin
bamil
Zarejestrowani
— 05-02-2018, 21:36
op
Płyn max poziom, też o tym pomyślałem od razu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-02-2018, 21:36 przez bamil.)
•
pio555
31,637
127
11328
3,095
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 05-02-2018, 21:37
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
bamil
825
0
191
96
SC II ph I
2005
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Szczecin
bamil
Zarejestrowani
— 05-02-2018, 21:49
op
Gdzie i jak się to robi i czy straci jakieś ustawienia i trzeba będzie jechać na regulację?
Ja w poprzednim mam Vialle i takiej instalacji nie ogarniam za bardzo.
•
pio555
31,637
127
11328
3,095
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 05-02-2018, 21:51
wyjmujesz bezpiecznik na 5 min i po sprawie
potem odpalasz i powinno byc ok
przynajmniej tak było w moim przypadku
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
bamil
825
0
191
96
SC II ph I
2005
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Szczecin
bamil
Zarejestrowani
— 05-02-2018, 23:14
op
Na logikę nie powinien stracić bo to przecież tak jak wyjęcie aku.
•
pio555
31,637
127
11328
3,095
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 05-02-2018, 23:17
dokładnie a instalka się zresetuje
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
ko-ma
9,714
28
1698
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 06-02-2018, 07:56
"Zresetowanie" w najlepszym przypadku spowoduje przejście sterownika instalacji gazowej do ustawień fabrycznych - co, o dziwo, może uzdrowić sytuację.
Nie wiemy, jaki to dokładnie sterownik, ale prawdopodobnie w trakcie autoadaptacji może spalać znacznie więcej gazu.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4 120 KM
•
pio555
31,637
127
11328
3,095
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 06-02-2018, 08:20
W Stag-u sterownik po resecie wraca do fabrycznych nastaw i po chwili do ostatnich zapisanych zmian
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
|