Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Problem z automatycznym ręcznym hamulcem


Highwayman1990
Zarejestrowani

(01-04-2015, 13:06)Marzenka13 napisał(a): Highwayman1990 fajna cena za demontaż , naprawę i montaż . Moj tez był zdemontowany i wysłany ( o ile dobrze pamiętam do Gdyni - bo tam serwis Renault ) wysyła. U mnie oprócz modułu poleciała płytka od uchwytu ( zaciagacza) ręcznego . Wszystko jest opisane w postach wyżej Biggrin

Tak, to była by cudowna cena, ale niestety to tylko cena naprawy modułu. Demontaż i montaż ma zająć jakieś 2 godziny co będzie mnie kosztowało dodatkowe 160 zł Biggrin

Odpowiedz
Marzenka13
Kobiety

op No ja z demontażem i montażem zapłaciłam 500 + 50 moduł do rączki ręcznego . Biggrin

Przekaz 1% - Kingusi a to jej stronka www.pomoz.eu .

"Idąc po prostu idź! Siedząc po prostu siedź! Przede wszystkim Nie wahaj się!"
Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

No i myślę, że właśnie do 500 zł mi zaokrąglą cenę. Mam nadzieje, że nic więcej nie wypłynie Biggrin

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-04-2015, 07:47 przez Highwayman1990.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Highwayman1990 za ten post post:
  • diabeł 02
sztapl
Zarejestrowani

Jaki jest koszt regeneracji modułu ręcznego hamulca scenica 2, 2004r. 1.4.
dzięki.

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

250-300 zł + demontaż i montaż 100 zł (tyle mnie kosztował w ASO w Kołobrzegu). Do tego musisz doliczyć komputer kolejne 100 zł.

Odpowiedz
pawelli
Zarejestrowani

Witajcie,
Mam taki dziwny problem z ręcznym. Przez okres około 2 lat zdarzyło się 2 razy - z czego 2 razy w przeciągu 2 miesięcy.

Jak było wilgotno a w nocy mały mróz - ręczny w 1 kole nie odpuścił. Da się jechać ale koło się grzeje.
Potem już odpuszcza i jest ok - felgi zimne.

Dziś byłem na wymianie oleju - wiec zajrzeliśmy do zacisku i dźwigni - i okazało się że tam wszystko jest ok - natomiast nie do końca linka jest odciągana. Jak ją zdjęliśmy (linkę) to chodzi bez problemu.
Aha , linki wymienione 2 lata temu na oryginały.

Oczywiście po szarpaniu się z linkami i zapinaniu na miejsce - wyskoczyły błędy ręcznego - skasowane - i jest póki co ok.

Pytanie - co robić dalej ?
1. nic, olać i jeździć ?
2. wymienić zacisk ? może sprężyna jest już za słaba i słabo odciąga ?
3. wyciągać moduł ? choć z niego nie ma żadnych błędów i pracuje jak należy

Miał ktoś tak ? Z góry thx za wszystkie porady

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

Jedno jest pewne, musisz to zdiagnozować i rozwiązać, bo w ten sposób możesz doprowadzić do zniszczenia klocka hamulcowego i tarczy, a to będzie kosztowna naprawa. Mi jakiś czas temu "skończył się" zacisk hamulcowy i tak właśnie się stało. Mimo, że moduł nie daje błędów, to tam może być problem. Jeśli to tak jak podejrzewasz sam zacisk to lepiej wymienić go teraz i uniknąć komplikacji, o których napisałem.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Highwayman1990 za ten post post:
  • pawelli
pawelli
Zarejestrowani

tak mi się właśnie wydaje że trzeba go wymienić ...

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

Mi się nieszczęśliwie zdarzyło to na trasie i na dystansie kilkuset kilometrów z tarczy i klocka zostały żyletki.

Odpowiedz
pawelli
Zarejestrowani

Aż tak źle nie jest.
Dziś pojeździłem - i felga zimna - wiec odpuszcza - fakt że wczoraj wypsikany mechanizm - wiec może się rozrusza.
Sam zacisk pracuje prawidłowo.
Zastanawiam się nad sprężyną - może już nie ma dostatecznej siły ? Bo jak odciągnęliśmy ręcznie linkę - to łatwo się ją odciągnęła

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

5 gości