SCENIC II PH I Pomocy Faluja wolne obroty 1.6 112km
op
Ok panowie, wydaje mi sie ze zrobiłem juz wszystko co w mojej mocy i auto nadal ma kiepskie wolne obroty a podczas jazdy muli i brak pełnej mocy. Dzis nawet jeszcze raz zaprowadziłem do gazownikow i tu jest ok sprawdzili emisje i sa wrecz idealne o tyle dobrze ze sonada nowa która wsadziłem jest ok ;)
Cewki nowe kolektor uszczelniony przepustnica czyszczona kalibrowana, czujnik wałkow nowy, podcisnienia sa wpozadku. Jedyne co mi teraz do głowy przychodzi to ze walniety jest sterownik silnika, niby zaden błąd na clipie nie wyszedł ale z tego co wiem to takie rzeczy lubią sie nie pokazywac. Wiec z braku pomysłu chyba zakupie jakas uzywke, tylko powiedzcie mi jak to jest z podmianka, czy poprostu kupuje ecu z tego samoge silnika przekładam i co trzeba jeszcze zrobic??? Czy clipem ogarnie mi immo??? No czy cos jeszcze trzeba kombinowac???
Do wymiany ECU, stare musi zostać wyczyszczone. Tego CLIPem nie zrobisz.
Pamiętaj, że Clip nie jest tylko do kasowania błędów. Jest tam mnóstwo parametrów, które już na początku mogły powiedzieć czemu silnik faluje. Przyjrzyj się temu.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
op
(15-12-2018, 09:02)Oktawiusz napisał(a): Do wymiany ECU, stare musi zostać wyczyszczone. Tego CLIPem nie zrobisz. No własnie jest lipa bo nic nie pokazał, zawadz mi podpinał, zadnych specjalnych błedów parametry były wporzadku, fakt testy były na postoju a moze warto zrobic podczas jazdy? No Oktawiusz juz jak mówiłem trace pomysły! Dzis byc moze bede sie widział z Pawłem to moze sie umówie na aktywny test. A co do kompa to juz przekopałem neta i okazuje sie ze mamy w Warszawie mega firme co sie tym zajmuje. http://www.telwis.pl/sagem-s3000-naprawa/
op
Nie nie uporem się z dziadostwem. Narazie mało jeżdżę wiec na szczęście nie musze za bardzo słuchać chodu silnika ehhh
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości