SCENIC II PH I Poduszka powietrzna kierowcy
Napisz co chcesz zrobić , bo pewnie nikt nie ma pojęcia o jaką blaszkę chodzi
Diagnostyka, aktywacje, konfiguracje CLIP, Renault Commander
Naprawy elektryki/elektroniki - kontakt pw. www.tele-elektro-bis.pl
No i uwaga na tą tasiemkę od poduszki.
Jak ostatnio zdjąłem kierownicę to sobie przez przypadek przekręciłem tego ślimaka z tasiemką i potem chwilę mi zajęło żeby dojść jak powinno to być. Jak się źle ustawi i skręci kierownicą na max to się tasiemka uszkodzi ![]()
Demontaż i montaż kierownicy ZAWSZE robić na kołach ustawionych do jazdy na wprost , po demontażu kierownicy zablokować zwijak taśmy np taśmą klejącą aby nie doszło do obrócenia
Dzięki temu uniknie się wielu problemów
Diagnostyka, aktywacje, konfiguracje CLIP, Renault Commander
Naprawy elektryki/elektroniki - kontakt pw. www.tele-elektro-bis.pl
w safrance ten zwijak ma blokadę i nie zakleiłem taśmą.
Potem zakładałem kierownicą żeby przekręcić trochę kolumnę i wtedy mi się zwijak przekręcił. Koła były na wprost, więc policzyłem ile obrotów zwijakiem mogę zrobić od jednego skrajnego położenia do drugiego, ustawiłem po środku i działa ![]() ![]()
I tak powinno się robić
![]()
Diagnostyka, aktywacje, konfiguracje CLIP, Renault Commander
Naprawy elektryki/elektroniki - kontakt pw. www.tele-elektro-bis.pl
op
sory że nie napisałem o co mi chodziło chciałem po prostu zobaczyć czy zamiast poduszki nie mam podłożonego opornika a blaszka to chodziło o to że widać ją od tyłu kierownicy po jej wciśnięciu i wyciśnięci poduszki do góry poduszka schodzi.Tak najlepiej poduszkę ściągać na prostych kołach ale jeśli już ktoś się zapomni i przesunie taśmę to można bardzo prosto ją ustawić na środek kręci się ją delikatnie w jedną stronę do lekkiego oporu a później w drugą liczy się ile obrotów było przeważnie jest 5 albo trochę więcej i ustawia się ja na środku
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości