Oktawiusz
14,817
56
2038
683
INNY
2019
INNY
Sokołów Podlaski
Piter nie wiemy o jakim aucie mówisz. W każdym jest inaczej. Ty masz "inny".
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
•
22idwie2
14
0
1
0
SC II ph II
2008
2.0 16v 140KM, 2009-2011
kĘty
22idwie2
Zarejestrowani
— 21-09-2015, 13:46
Witajcie, scenic pH II sciaglem całe podszybie odsłonił mi się wentylator. Rozebrałem w celu ustalenia słabej jakości nadmuchu. Co się okazało wentylator dmucha w stronę silnika. -.-' Ktoś wie co robić dalej? Jeszcze jedno pytanie na zdjęciu po lewej mam filtr kabinowy.Po prawej nie zaslepione miejsce od dmuchawy tzn. Jest zaslepione jednak tylko materiałową siateczką, tak ma być? Poratujcie
•
A2-eR11
3,226
23
889
1,650
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 21-09-2015, 13:50
(18-09-2015, 13:05)piter119 napisał(a): witam,może ktoś wie jak się dostać do kostki idącej od rezystora(czerwony i czarny przewód)bo sam rezystor wyjąłem,tylko nie wiem gdzie dalej idą te przewody żeby je odłączyć
(13-07-2015, 21:10)TomaszB napisał(a): Prawdopodobnie rezystor dmuchawy, wytargaj schowek i sprawdź. witam,może ktoś wie jak się dostać do kostki idącej od rezystora(czerwony i czarny przewód)bo sam rezystor wyjąłem,tylko nie wiem gdzie dalej idą te przewody żeby je odłączyć
Te przewody idą gdzieś nad nagrzewnicą i prosto do wentylatora, to jest zasilanie wentylatora nagrzewnicy - przynajmniej tak jest w SC II
•
22idwie2
14
0
1
0
SC II ph II
2008
2.0 16v 140KM, 2009-2011
kĘty
22idwie2
Zarejestrowani
— 21-09-2015, 14:07
(21-09-2015, 13:50)A2-eR11 napisał(a): (18-09-2015, 13:05)piter119 napisał(a): witam,może ktoś wie jak się dostać do kostki idącej od rezystora(czerwony i czarny przewód)bo sam rezystor wyjąłem,tylko nie wiem gdzie dalej idą te przewody żeby je odłączyć
(13-07-2015, 21:10)TomaszB napisał(a): Prawdopodobnie rezystor dmuchawy, wytargaj schowek i sprawdź. witam,może ktoś wie jak się dostać do kostki idącej od rezystora(czerwony i czarny przewód)bo sam rezystor wyjąłem,tylko nie wiem gdzie dalej idą te przewody żeby je odłączyć Te przewody idą gdzieś nad nagrzewnicą i prosto do wentylatora, to jest zasilanie wentylatora nagrzewnicy - przynajmniej tak jest w SC II
Tak oglądam te kostki i nie ma szans ich na odwrót zamontować, żeby były lewe obroty.
•
pio555
31,318
125
11116
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 21-09-2015, 14:23
22idwie2 napisał(a):Co się okazało wentylator dmucha w stronę silnika. jak masz wyjęty filtr kabinowy i jego zaślepkę to normalne że wieje w stron silnika
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
22idwie2
14
0
1
0
SC II ph II
2008
2.0 16v 140KM, 2009-2011
kĘty
22idwie2
Zarejestrowani
— 21-09-2015, 14:34
(21-09-2015, 14:23)pio555 napisał(a): 22idwie2 napisał(a):Co się okazało wentylator dmucha w stronę silnika. jak masz wyjęty filtr kabinowy i jego zaślepkę to normalne że wieje w stron silnika
Nie wieje do środka a do komory silnika, tam są łopatki i nawet jak bym sobie go na biurku postawił to ma wiać w jedną stronę. Domowy wentylator bez obudowy będzie już dmuchał w drugą stronę?
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi 22idwie2 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to 22idwie2 for this post
• dyngol
pio555
31,318
125
11116
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 21-09-2015, 14:45
Bo wieje tylko w jedną stronę nie ma możliwosci żeby wiał w przeciwną przy wyjeciu filtra i zaslepki cale powietrze zamiast w kratki do kabiny leci na silnk
Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
22idwie2
14
0
1
0
SC II ph II
2008
2.0 16v 140KM, 2009-2011
kĘty
22idwie2
Zarejestrowani
— 21-09-2015, 17:52
(21-09-2015, 14:45)pio555 napisał(a): Bo wieje tylko w jedną stronę nie ma możliwosci żeby wiał w przeciwną przy wyjeciu filtra i zaslepki cale powietrze zamiast w kratki do kabiny leci na silnk
Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka
Okej, wyszło na to że się myliłem. Po wymianie kabinowego wszystko już w porządku. Kolega moderator miał rację. Pozdrawiam i przepraszam za wprowadzanie bezsensownych postów )
•
pio555
31,318
125
11116
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 21-09-2015, 18:07
22idwie2 napisał(a):Pozdrawiam i przepraszam za wprowadzanie bezsensownych postów ) nie ma bezsensowych pytań.....
nie wszyscy wszytsko musza wiedzieć a forum jest po to ,żeby pomagać
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
79sas
2
0
0
0
SC II ph I
2004
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Toruń
79sas
Zarejestrowani
— 25-10-2015, 11:57
(06-08-2014, 15:28)irek napisał(a): Dostałem się do kostki i rezystora dzięki opisowi który dostarczył kolega jarojas. Okazało się, że kostka a właściwie jeden pin jest przegrzany. Styki "żeńskie" były rozjechane jak stara tirówka i plastik wokół nich sfajczony. Tymczasowo ścisnąłem je kleszczykami i czwarty bieg dmuchawy znów działa. W przyszłości kupię kostkę i zmienię bo być może za nie długo znów problem powróci.
Chciałbym się tylko dowiedzieć czemu z początku nie działał żaden bieg dmuchawy a później tylko czwarty??
Moje pytanie - dlaczego nadpala się ta wtyczka? Co jest przyczyną topienia się pinów.
•
|