Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I/II Po wymianie AKKU nie działa nawiew


crazy_joe
Zarejestrowani

op Witam po raz kolejny dzisiaj

AKKU miałem na noc wyjęte do ładowania.
Rano zakładam auto pali a nie działa nawiew.
Bezpiecznik ten pod kierownicą OK, natomiast jak klikam tym 'kwiatkiem' od nawiewu od zera na maks i znowu do zera to slysze pod kierownica jakies klikanie.

Moze sie zawiesilo cos albo... sam juz nie wiem.
Jakies porady, propozycje?

Odpowiedz
Wojtgda
Zarejestrowani

A bezpieczniki pod maska i przy plusowej klemie sa oki??

Odpowiedz
crazy_joe
Zarejestrowani

op
(12-11-2016, 14:41)Wojtgda napisał(a): A bezpieczniki pod maska i przy plusowej klemie sa oki??

hmm jeszcze nie zagladalem ale nie wiem gdzie tam one sa? tam jest jakis od dmuchawy?

Odpowiedz
pawelli
Zarejestrowani

pewnie chodzi o bezpiecznik przy klemie CAL2. zobacz czy jest ok.
ładowanie aku z wentylatorem raczej ma niewiele wspólnego. To że cyka - to pewnie grzałka się załącza.

Obstawiam ze opornica poszła

Odpowiedz
crazy_joe
Zarejestrowani

op
(12-11-2016, 17:31)pawelli napisał(a): pewnie chodzi o bezpiecznik przy klemie CAL2. zobacz czy jest ok.
ładowanie aku z wentylatorem raczej ma niewiele wspólnego. To że cyka - to pewnie grzałka się załącza.

Obstawiam ze opornica poszła
a gdzie jest ta opornica? to jest to gdzie pol deski z deski trzeba rozebrac.

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Masz manualną czy klimatronik?

Odpowiedz
crazy_joe
Zarejestrowani

op
(12-11-2016, 21:54)haszczurur napisał(a): Masz manualną czy klimatronik?

klimatronik.

Odpowiedz
crazy_joe
Zarejestrowani

op zwracam honor tym ktorzy mowili ze jest to rezystor dmuchawy.

Ja mam citroena C5 i kiedys mialem ten sam problem. zakupilem nowy rezystor dmuchawy i chciałem wymienic. Niestety popalily sie wtyczki i moj elektryk poprostu na stale zlutowal kable to rezystora i dziala.
Nowy rzucilem na polke i dzielnie przeleżał trzy lata.

Teraz założyłęm ten nowy do meganki i działa. stary nie wyglada na zniszczony z zewnatrz nic sie nie zjarało

https://postimg.org/image/fxqgzu5q5/

Odpowiedz
pawelli
Zarejestrowani

Trzeba wyciągnąć schowek przed pasażerem - jakieś 15 min roboty.
Trochę trzeba się pogimnastykować że by wyciągnąć opornicę.

Jak upalone masz styki - to kup wtyczkę na szrocie - albo lutuj na sztywno - ja tak zrobiłem po którymś razie jak się wypalała wtyczka

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pawelli za ten post post:
  • olucaso




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości