W zestawie było w@szystko gotowe do montażu, zrobię to u siebie w garażu czy lepie oddać to komuś co mi to przełoży?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-10-2019, 10:00 przez rfbociany.)
SCENIC II PH I Gorące tylne koło
@ paker228 dzięki za odpowiedź. Lepiej zamówić od razu prawy i lewy dla świętego spokoju czy jak zamówię jeden to wystarczy. W obu przypadkach (sklep stacjonarny i allegro) nie trzeba odsyłać starego zacisku?
W zestawie było w@szystko gotowe do montażu, zrobię to u siebie w garażu czy lepie oddać to komuś co mi to przełoży? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-10-2019, 10:00 przez rfbociany.) (10-10-2019, 10:00)rfbociany napisał(a): @ paker228 dzięki za odpowiedź. Lepiej zamówić od razu prawy i lewy dla świętego spokoju czy jak zamówię jeden to wystarczy. W obu przypadkach (sklep stacjonarny i allegro) nie trzeba odsyłać starego zacisku? W zestawie był zacisk i smar w torebeczce. Teoretycznie.. brakowało tego "bolca" mocującego zacisk na imbuss chyba 7. Stary trzeba zakładać, ale tego chyba żaden producent nie daje w zestawie. W przypadku SKV nie musisz ani oddawać ani odsyłać starego zacisku. Czy dasz radę w domowych warunkach zależy od Ciebie i warunków. Niby niedużo grzebania i niby wymiana P2P ale u mnie np był problem z wyjęciem pancerza linki ręcznego ze starego zacisku. Sama linka ręcznego sprawna ale pancerz złapał do zacisku i trzeba było nadcinać w tym mi2jscu i rozginać stary zacisk żeby nie uszkodzić przy wymianie pancerza linki ręcznego. No i odpowietrzanie, samemu tego nie zrobisz. Ja się nie podejmowałem A mój mechanik wziął za 1 stronę... 25zł... ;) Czy 1 czy 2 zaciski na raz to nikt Ci nie powie. Chcesz mieć pewne i masz $$ to wymień oba. Jeśli 1 padł to drugi może pojeździć albo miesiąc albo 2 lata. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-10-2019, 12:45 przez paker228.)
Zestaw całkiem okej skoro dają smar, często nie ma nawet tego. Jeśli nie trzeba oddawać starego to super, samochód będzie ciągle w ruchu. Z chęcią bym sam się za to zabrał i wymienił ale jak widzę co mnie może spotkać to chyba sobie odpuszczę. W końcu 25zł za stronę to nie majątek a ktoś mi to przełoży i zarazem odpowietrzy.
Opinie o skv w internecie jeśli chodzi o zaciski, piasty czy wahacze są dobrze więc, wydaje mi się, że zamówię i zdecyduje się na wymianę dwóch, jak już będę płacił za rozebranie i samochód tak czy siak będzie stał to kupując dwa zaciski nie zbiednieje a będę pewny.
Myślę, że możesz spokojnie zamontować teściowi zaciski. Zaciski ta firma ma dość twarde i wytrzymują kupe czasu. Jak kolega wyżej pisał, masz smar w zestawie i możesz to sam przełożyć ale lepiej zapłacić 50 zł i żeby mechanik to wymienił, odpowietrzył i oddał do użytku
Cenowo wychodzą przyzwoicie, jak z jakością i wytrzymałością jest dobrze to myślę że zamówię to teściowi.
One są w takim srebrnym kolorze jak na zdjęciach czy jakoś inaczej to wygląda w realu? Przełożenie na pewno komuś zlecę zeby nie było że coś źle działa, będzie męczył bułe komuś innemu :p
Real foto zacisku zaraz po zakupie.
Co do cen za montaż to musicie sobi zdawać sprawę że wachlarz na pewno jest szeroki A 25zł to cena jaką mój mechanik wziął ze mnie, w innym warsztacie zapewne już cena byłaby inna A większym mieście na pewno będzie inna. W każdym bądź razie z uwagi na odpowietrzanie ja hamulców sam się nie czepiam.
U siebie zamówiłem i zdałem się na wasze opinie. Zamówiłem dwie sztuki i wydały tak jak na zdjęciu kolegi wyżej, szkoda, że nie zrobiłem swoich zdjęć przed montażem. Umówiłem się z mechanikiem i wymienił mi zaciski, odpowietrzył i oddał do użytku w 3 godziny więc jestem mega zadowolony. Ręczny działa bez problemu, zacisk hamuje i wraca do swojej pozycji bez problemu, nie zacina się - smar był również w zestawie. Jeśli ktoś się zastanawia to może spokojnie kupić skv i zamontować lub oddać mechanikowi. Zacisk wykonany porządnie do tego znośny kolorek inaczej wygląda zza felgi.
Rozebralem w weekend swoje zaciski bo jeden mi się zacinal, poskładalem i przy hamowaniu jest wszystko okej, odbija i wgl
Problem jest jak zaciagnie reczny wtedy przez jakis czas czuje ze trzyma i nie odbija do konca hamulca. Wtedy po zatrzymaniu mam goraca felge i boje sie ze kiedys nie odpusci i bede tak jezdzil. Cos zle poskladalem czy zacisk juz kwalifikuje sie na wymiane? |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości