LUKKUL4158
6,103
5
2124
2,803
SC II ph I
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Sandomierz
(11-02-2017, 14:17)Mati napisał(a): moje grzałki chyba znów nie działają ładowanie aku poprawne, akumulator wymieniony, a grzałki nie grzeją. Auto wolniej się nagrzewa, dziś ok -7/-8 st przy silnym wietrze, ogrzewaniu na max i went ust na 3, druga kreska temp wskoczyła dopiero po 5km, po 2km kolejnych 3 kreska. Delikatnie ciepłe powietrze leciało po przejechaniu 2km, przekaźników nie słychać. I napięcie ładowania nie spada, tak jak to było podczas włączania się elektrycznej nagrzewnicy. Ciekawy jestem gdzie leży problem.... A sprawdzany Aku przy zakupie ? Może nie doładowany ?
Wysłane z mojego Lenovo P1c72 przy użyciu Tapatalka
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 11-02-2017, 14:54
nie sprawdzany, ale rano dziś kręcił jak oszalały, ładowanie również ładne
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
LUKKUL4158
6,103
5
2124
2,803
SC II ph I
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Sandomierz
Sprawdź miernikiem na zgaszonym powinien mieć 12.5v jak 12v trzeba doładować
Wysłane z mojego Lenovo P1c72 przy użyciu Tapatalka
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 11-02-2017, 16:47
Niby na aku napięcie jest ok, ale mimo wszystko na zapalonym również napięcie jest ok, a grzałki się nie załączają, ciekawe czemu
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
LUKKUL4158
6,103
5
2124
2,803
SC II ph I
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Sandomierz
Może przekaźnik szwankuje
Wysłane z mojego Lenovo P1c72 przy użyciu Tapatalka
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 11-02-2017, 16:59
coś czuje że Mati na Mikołaja dostanie clipa.....
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 11-02-2017, 17:01
chyba by się przydał hehe nie wiem jeszcze pomyślę co może być nie spełnione do włączenia grzałek
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 11-02-2017, 17:03
moze same w sobie grzałki szwankuja
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
A2-eR11
3,226
23
889
1,650
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 11-02-2017, 18:11
Troche pokopałem i znalazlem cos takiego co moze byc pomocne w znalezeniu przyczyny nie uruchamiania sie grzalek:
Aby moduł zespolony w kabinie sterował opornikami ogrzewania powietrza w kabinie, muszą być spełnione następujące warunki:
– Silnik spalinowy pracuje,
– Wentylator klimatyzacji pracuje (prędkość minimalna 1),
– Wartość temperatury zadana przez użytkownika wyższa od 20°C (lub włączony tryb automatyczny),
– Wartość zadana temperatury nawiewanego powietrza wyższa od 65°C,
– Temperatura w kabinie poniżej 10°C,
– Temperatura zewnętrzna poniżej 5°C,
– Temperatura płynu w silniku niższa niż 65°C,
– Zezwolenie z układu wtrysku (ET019 "liczba RCH zezwolona przez wtrysk" < na 1),
– Zezwolenie alternatora (ET018 "liczba RCH zezwolona przez alternator" < na 1).
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 11-02-2017, 18:23
wszystko spełnione tylko nie wiem co to:
(11-02-2017, 18:11)A2-eR11 napisał(a): – Wartość zadana temperatury nawiewanego powietrza wyższa od 65°C,
– Zezwolenie z układu wtrysku (ET019 "liczba RCH zezwolona przez wtrysk" < na 1),
– Zezwolenie alternatora (ET018 "liczba RCH zezwolona przez alternator" < na 1).
a wedle (11-02-2017, 18:11)A2-eR11 napisał(a): – Wartość temperatury zadana przez użytkownika wyższa od 20°C (lub włączony tryb automatyczny), mam manualną klimę ust na max
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
|