op
Szanowni Panowie i Panie (?),
Od 2 tygodni jestem posiadaczem Scenica II PH I z 2004 roku, którego doprowadzam do porządku.
Mam z nim problemy pod względem elektroniki.
1. Elektryczny ręczny - działa, zaciąga się automatycznie (wyłączyłem), wyłącza się automatycznie przy ruszeniu, zaciąga się i odpuszcza przy użyciu rączki.
Niby wszystko ok, ale PyClip podaje mi błąd DF047 "Sterowanie ręczne" ciągle aktywny. Czasem mam też zapamiętane DF016 "Obwód lampki" oraz DF044 "Czujnik zaciągnięcia hamulca". Błędów ręcznego miałem więcej, ale miałem problem z rozładowanym akumulatorem, więc jakieś bzdury mogły się tam zaplątać.
Patrzyłem pod fotelem kierowcy i nie ma jakichkolwiek śladów wilgoci czy skorodowanych połączeń.
2. Elektryczne czyby - często źle działa mi podnoszenie i opuszczanie szyb - naciśnięcie i przytrzymanie przycisku podnosi\opuszcza tylko o kawałek, więc muszę kilka razy klikać. Dodatkowo wczoraj nie działała mi szyba kierowcy dopóki nie wyjąłem i włożyłem na nowo jednego z bezpieczników w kabinie.
3. Wycieraczki - wczoraj wracając w ulewnym deszczu okazało się, że wycieraczki po pewnym czasie pracy zatrzymują się w dowolnym położeniu np. na minutę czy dwie, co jak łatwo się domyślić jest dość niebezpieczne. Poza tym mam wrażenie, że w cyklu przerywanym wycieraczki działają jak chcą - nie wiem czy się dostosowują do intensywności opadów i prędkości, ale pokrętło regulacji pracy przerywanej ma niewielki wpływ na ich pracę. Tylna wycieraczka funkcjonuje bez zarzutu.
Co sprawdzić, gdzie szukać i jak się do tego dostać.
Od 2 tygodni jestem posiadaczem Scenica II PH I z 2004 roku, którego doprowadzam do porządku.
Mam z nim problemy pod względem elektroniki.
1. Elektryczny ręczny - działa, zaciąga się automatycznie (wyłączyłem), wyłącza się automatycznie przy ruszeniu, zaciąga się i odpuszcza przy użyciu rączki.
Niby wszystko ok, ale PyClip podaje mi błąd DF047 "Sterowanie ręczne" ciągle aktywny. Czasem mam też zapamiętane DF016 "Obwód lampki" oraz DF044 "Czujnik zaciągnięcia hamulca". Błędów ręcznego miałem więcej, ale miałem problem z rozładowanym akumulatorem, więc jakieś bzdury mogły się tam zaplątać.
Patrzyłem pod fotelem kierowcy i nie ma jakichkolwiek śladów wilgoci czy skorodowanych połączeń.
2. Elektryczne czyby - często źle działa mi podnoszenie i opuszczanie szyb - naciśnięcie i przytrzymanie przycisku podnosi\opuszcza tylko o kawałek, więc muszę kilka razy klikać. Dodatkowo wczoraj nie działała mi szyba kierowcy dopóki nie wyjąłem i włożyłem na nowo jednego z bezpieczników w kabinie.
3. Wycieraczki - wczoraj wracając w ulewnym deszczu okazało się, że wycieraczki po pewnym czasie pracy zatrzymują się w dowolnym położeniu np. na minutę czy dwie, co jak łatwo się domyślić jest dość niebezpieczne. Poza tym mam wrażenie, że w cyklu przerywanym wycieraczki działają jak chcą - nie wiem czy się dostosowują do intensywności opadów i prędkości, ale pokrętło regulacji pracy przerywanej ma niewielki wpływ na ich pracę. Tylna wycieraczka funkcjonuje bez zarzutu.
Co sprawdzić, gdzie szukać i jak się do tego dostać.