roman123
488
6
43
20
SC I ph II
2001
1.9 dCi 102KM, 2000-2003
Skoczów
roman123
Zarejestrowani
— 10-11-2015, 23:04
Przyczyną może też być nieszczelność w układzie paliwowym i tzw cofanie paliwa w przewodach. Zaworek zwrotny najczęściej pomaga. Z tego co wiem to jest jak pisali koledzy- uszkodzenie świecy zawsze jest sygnalizowane na desce.
•
Highwayman1990
2,213
15
1001
621
SC II ph II
2008
1.6 i 16V 115KM, 2007-2009
Kołobrzeg
op
(10-11-2015, 23:04)roman123 napisał(a): Przyczyną może też być nieszczelność w układzie paliwowym i tzw cofanie paliwa w przewodach. Zaworek zwrotny najczęściej pomaga. Z tego co wiem to jest jak pisali koledzy- uszkodzenie świecy zawsze jest sygnalizowane na desce. Tak jak pisałem, kręci długo tylko przy zdecydowanie niskich temperaturach (około 0'C), więc nie sądzę, by to było przyczyną jak jest ciepło to dosłownie od strzału pali.
Co do błędów na desce, nie mam żadnych. Co do świec, to czy powinno się je wymieniać co jakiś przebieg, tak jak świece zapłonowe, czy dopiero jak jest z nimi problem?
•
pio555
31,319
125
11118
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 11-11-2015, 09:07
(11-11-2015, 08:59)Highwayman1990 napisał(a): Co do świec, to czy powinno się je wymieniać co jakiś przebieg, tak jak świece zapłonowe, czy dopiero jak jest z nimi problem wtedy jak przestaną działac
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 11-11-2015, 09:10
(10-11-2015, 22:32)pio555 napisał(a): zawsze wywali błąd padnięta świeca ale może on być w style Check Injection Niestety, nie zawsze. Zapraszam - zaprezentuję na żywo. U mnie nie grzeje jedna świeca, błąd świecy wyskakuje i da się odczytać nawet najprostszym programem do OBD2 - a na desce czysto.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
haszczurur
2,441
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Wykręć świece podłącz + prostownika na górę świecy a - na jej np.gwint i zobacz czy się rozgrzeje. Momentalnie żarnik powinien być czerwony.
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 11-11-2015, 10:09
Jeśli już - to akumulator. Większość współczesnych prostowników ma szereg zabezpieczeń i w takim przypadku po prostu nie zadziała ( aby zacząć ładowanie musi na zaciskać być pierwotne napiecie akumulatora np. minimum 10V ) co doprowadzi do fałszywych wniosków i szukania przyczyny tam, gdzie jej nie ma.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
haszczurur
2,441
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Ja używałem starej generacji prostownika. Oczywiście można podłączyć pod aku. jak najbardziej.
•
|