Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Brak przyśpieszenia i bardzo gorące spaliny


luck08
Zarejestrowani

op Obserwacje z dziś:
Ilość sadzy po przejechaniu ok. 20km od wypalania to 13g:
   
   
   
Wczoraj podczas przyśpieszania wyskoczył błąd: sprawdź wtrysk. Dziś po ruszeniu błędu nie ma. Samchód o dziwo przyśpiesza (ok 3000 obrotów), ale o chwili wyskakuje błąd: sprawdź wtrysk i samochód nie jedzie. Po wyłączeniu i włączeniu samochodu komunikatu nie ma i przez chwilę samochód jedzie. Potem sprawdź wtrysk i d..a.
Dalej wyskakuje błąd df652 - czyli błąd czujnika temperatury spalin przed turbiną. Próbowaliśmy go dziś znów odkręcić ale się nie udało - jutro go podgrzejemy indukcją i może puści i go wymienimy w końcu.
Zastanawiająca jest ta szybko pojawiająca się sadza w dpf-ie - ktoś coś poradzi - co dalej z tym zrobić, co sprawdzić dalej, co wykluczyć?

Pozdrawiam
Łukasz

[Obrazek: 51172.png]
Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Wymień obydwa czujniki, paliwa i spalin. Dopiero wtedy zacznij zabawę z filtrem cząstek.

Wysłane z mojego Redmi Note 9 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi twilk7 za ten post post:
  • kropkowskit, luck08
luck08
Zarejestrowani

op Czujnik temperatury spalin już z namierzony - a czujnik temperatury paliwa?

[Obrazek: 51172.png]
Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Widzę, że jako takiego w 1.9 niema, więc któryś z ciśnieniowych musi podawać taką informację. Albo regulator z pompy, albo ciśnienia z listwy.

Wysłane z mojego Redmi Note 9 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi twilk7 za ten post post:
  • luck08
andrzejwa
Zarejestrowani

F9Q 812 ten czujnik ma w pompie wtryskowej, powinien mieć szarą wtyczkę. Jeżeli go nie ma to chyba pokazuje te -40 stopni.

Odpowiedz
luck08
Zarejestrowani

op
(06-06-2021, 09:33)andrzejwa napisał(a): F9Q 812 ten czujnik ma w pompie wtryskowej, powinien mieć szarą wtyczkę. Jeżeli go nie ma to chyba pokazuje te -40 stopni.
Dziękuję za odpowiedź. Poszukam go-moze wypięty został podczas prób dostania się do czujnika temperatury spalin na kolektorze dolotowym.

Łukasz

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

[Obrazek: 51172.png]
Odpowiedz
luck08
Zarejestrowani

op Witajcie;
trochę mnie nie było, ale wczoraj "udało się" odkręcić ten diabelny czujnik temperatury spalin przed turbiną. Po kilkunastu próbach: podgrzewania indukcją, stosowania odrdzewiaczy i innych specyfików czujnik nie chciał nawet drgnąć. Wczoraj we dwóch z mechanikiem pożyczoną półcalową grzechotkę z ruchomą głowicą "odkręciliśmy".
Ale odkręciliśmy tak, że niestety dwa zwoje śruby zostały. I teraz czeka mnie demontaż kolektora wydechowego...
Czy ktoś już może to robił? Jakieś wskazówki?
Pozdrawiam
Łukasz

[Obrazek: 51172.png]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości