SCENIC II PH I 1.9 dci padł...
op
Remont tzn używany wał, korbowody, cylindry, nowe pierścienie i panewki + inne podzespoły ekspolatacyjne pasek olej płyn chłodniczy itd..
cena ok 2500 2700 ma ktoś może doświadczenie z podobnym składem wymienionych części?? (09-11-2015, 14:04)daniel_myslowice napisał(a): Remont tzn używany wał, korbowody, cylindry, nowe pierścienie i panewki + inne podzespoły ekspolatacyjne pasek olej płyn chłodniczy itd..Ta cena to już z robocizną na gotowo ?
Pierścienie tłokowe Panewki Korbowodowe i Główne Uszczelka głowicy to koszt na allegro 425zł wał najlepiej używka ok 500 pompa oleju ok 250 (możesz pomyśleć o pompie od silnika 130KM bardziej wydajna ale wtedy trzeba dokupić miskę olejową) rozrząd ok 350zł oleje i filtry 200zł cylindry (blok) jak masz wymieniać to szukaj nowego (używanego) silnika, korbowód się wymienia jak został zniszczony przez panewkę (najczęściej jeden) plus uszczelka miski uszczelniacz na wał itp robocizna zależna od majstra ja bym więcej niż 500 nie dał!
Nie zapomnij o turbinie nie polecam regeneracji polecam wkład melett ok 800
pio555 napisał 13-11-2015, 18:36:
Proszę pisać bez uzycia Caps Locka-a (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-11-2015, 18:48 przez matikarwos.) (13-11-2015, 18:48)matikarwos napisał(a): Pierścienie tłokowe Panewki Korbowodowe i Główne Uszczelka głowicy to koszt na allegro 425zł wał najlepiej używka ok 500 pompa oleju ok 250 (możesz pomyśleć o pompie od silnika 130KM bardziej wydajna ale wtedy trzeba dokupić miskę olejową) rozrząd ok 350zł oleje i filtry 200zł cylindry (blok) jak masz wymieniać to szukaj nowego (używanego) silnika, korbowód się wymienia jak został zniszczony przez panewkę (najczęściej jeden) plus uszczelka miski uszczelniacz na wał itp robocizna zależna od majstra ja bym więcej niż 500 nie dał! A co ma turbina wspólnego z obróconą panewką,że chcesz ją regenerować? (14-11-2015, 10:36)matikarwos napisał(a): jak silnik się rozbiegł a z opisu wynika że tak bo wchodził na wysokie obrotyMnie tam wygląda raczej na klasyczne zatarcie panewki z zakleszczeniem (półpanewka dostaje luzu i wsuwa się pod drugą półpanewkę. Wtedy raczej konieczny jest pomiar , czy przypadkiem stopa korbowodu nie uległa skrzywieniu (czyli czy gniazdo pod panewki czopu korbowego jest idealnie okrągłe). Przy poluzowaniu jednej śruby stopy zdarza sie, że stopa korbowodu zostanie skrzywiona. Oczywiście, wtedy cały korbowód ze śrubami (uwaga: stopy i śruby są dobierane w komplety, obrabiane indywidualnie jako zestaw i nie należy ich zamieniać pomiędzy różnymi korbowodami, bo zwiększa to ryzyko powtórki awarii)
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
op
Żadnego rozbiegania nie było.. tylko nie mogł obrócić silnikiem..
już zrobione.. wyszło 2400 po negocjacji.. wymienione korbowody tłoki i wał (używki) pierścienie i panewki nowe planowanie głowicy... itd.. czyli odbył się standardowy remont.. olej castrol magnatec 10w40 już był lany tam od dawna jeszcze od poprzedniego właściciela.. ale zaraz na drugi dzień ze startu z zimnego.. długo kręci silnikiem i co jakiś czas zapala się stop i injection fault...ale na to zakładam nowy temat.. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-11-2015, 09:18 przez daniel_myslowice.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości