SCENIC II PH I 1.9 dci LOW BATTERY, LOW OIL PRESSURE, nie pali po dniu stania
Te komunikaty wskazują na jakiś brak komunikacji pomiędzy akumulatorem a sterownikiem silnika. Tak jak koledzy sugeruję podpięcie clip-a ale swoją drogą należy odłączyć aku. i rozpiąć wszystkie kostki jakie są od sterownika od skrzynki z bezpiecznikami i sprawdzić czy kable nie są przerwane i czy piny nie zaśniedziały. Może jakaś mysz coś uszkodziła. Tych kostek jest dosłownie kilka.
(30-08-2017, 18:10)Łysy napisał(a): Problem chyba rozwiązany. Piszę chyba bo jutro dopiero będę miał sprawną część i auto odpali będę pewny na 100%. Moduł UPC skończył żywot ;) ECU sprawdzane wszystko w porządku. Jutro Spec-renowka zakup drugiego modułu podmiana i ma śmigać ;) Witam. Mam podobny problem a mianowicie Low Oil Pressure zapala się. Gaszę silnik i ponownie odpalam i się nie zapali. Za chwilę znowu się zapali ...... nie mam już siły. Przeczyściłem kostki przy aku i nic.
Raczej niema różnicy
Zaczęło się tak robić po pierwszych przymrozkach. (28-11-2018, 16:46)Mati napisał(a): a jak wygląda ładowanie? na postoju, z i bez obciążenia? A jakie powinno być ? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-11-2018, 18:54 przez Czaarnybodek.)
Witajcie Panowie (również Panie)!
Ponownie zwracam się do Was o poradę.Od 2 miechów nic nie wyskoczyło, więc wczoraj niespodzianka.Normalnie zaparkowałem, a gdy przyszedłem by gdzieś jechać zero gadki i "low battery, low oil pressure" oraz wentylator na maksa.Zrzuciłem na karb aku choć nowy i wziąłem na podładowanie.Rano przed wrzuceniem aku wyczyszczone styki klemy, potraktowane kontaktem 3 kostki komputera, zamontowane aku 13v i nic.Burza mózgow i zacząłem sprawdzać bezpieczniki i kostki na UPC.W środku sucho, więc nie wina wilgoci.Przez przypadek wypiąłem szarą długą i po potraktowaniu kontaktem i wpięciu zagadał.Już wszystko posprzątałem,szczęśliwy chcę jeszcze raz sprawdzić i znowu zonk.Ponowne grzebanko przy UPC i tym razem coś nie halo z czarną kostką 4pin zaraz przy szarej.Poruszane,poptykało i znów gada.Moje pytania to za co odpowiadają te kostki oraz czy czasem nie wymienić UPC.Zaznaczam,że niedawno wyciągnąłem UPC, wymyłem alkoholem,przetarłem papierkiem delikatnie piny i kostki,wszystko przy złożeniu potraktowane kontaktem i było cacy.Ładowanie sprawdzone na postoju 14,2v. Co myślicie, jaka przyczyna?
Dzięki za zainteresowanie! Zabieg całodzienny czyszczenia UPC dokonałem jakoś na początku czerwca, gdy też wariował z rozruchem. Plastiki pomyte w wodzie i wysuszone,płytka jak pisałem w alko, oczyszczone papierem piny. Po złożeniu i zamontowaniu wszystko grało jak tralala .Trochę kulawa kostka brązowa, ale dzięki Polaqowi wiem,że od świateł,a światła cały czas ok.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości