Laserowy_Judasz
88
0
7
6
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
POLSKA
op
W trasie wywaliło mi taki komunikat.
Auto praktycznie bez mocy - jakby brak doładowania.
Po wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu silnika komunikat zniknął.
Świece po jednym sezonie.
Filtry również mają rok.
EGR zaślepiony.
Przyczyny?
Sytuacja wyglądała tak, że leciałem sobie dwupasmówką i podczas przelotu na światłach (pomarańczowym) miałem chwilę wahania.
Depnąłem na ułamek sekundy hamulce ale w życiu bym nie wyhamował więc bez dodawania gazu przeleciałem przez krzyżówkę.
Po przejechaniu dodałem gaz i wtedy właśnie wywaliło komunikat.
Paliwo zawsze tankowane na jednej sprawdzonej stacji.
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 29-08-2017, 18:42
na początek podpiąć tester diagnostyczny i odczytać korekty wtryskiwaczy.
Mieliśmy podobną sytuację - jeden z wtrysków był przytkany ( korekta +1,4)
Po przeczyszczeniu jak na razie problem nie powrócił.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
Laserowy_Judasz
88
0
7
6
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
POLSKA
op
Czy wlanie mikstury do czyszczenia wtrysków będzie dobrym rozwiązaniem?
Profilaktycznie.
Czy lepiej nie kombinować i od razu szukać CLIP.
•
Oktawiusz
14,817
56
2038
683
INNY
2019
INNY
Sokołów Podlaski
(29-08-2017, 18:42)ko-ma napisał(a): na początek podpiąć tester diagnostyczny i odczytać korekty wtryskiwaczy.
Mieliśmy podobną sytuację - jeden z wtrysków był przytkany ( korekta +1,4)
Po przeczyszczeniu jak na razie problem nie powrócił. Rada oczywiście bardzo dobra. Podpisuję się pod tym
Jednak co do korekty +1,4 w 1,5dci to jest to bardzo dobra wartość. +1 to wzorowy wynik dla tego silnika.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 30-08-2017, 07:38
(29-08-2017, 20:11)Oktawiusz napisał(a): co do korekty +1,4 Akurat to było w naszym 1,9 dci (dla wyjaśnienia- posiadam dwa ScII)
A mój 1,5 dci ma korekty w okolicach 1,0 ...
(29-08-2017, 18:47)Laserowy_Judasz napisał(a): Czy wlanie mikstury do czyszczenia wtrysków będzie dobrym rozwiązaniem?
Profilaktycznie. Jeśli już - to wypróbować sprawdzony patent: użyć preparatu czyszczącego LiquyMolly - ale w stężeniu kilkukrotnie (nawet 10x) wyższym, niż zalecane na opakowaniu (handlarze-ekstremalni odpalają samochód na czystym czyściku), lejąc lekko rozcieńczony preparat do prawie pustego zbiornika. Lepsze jest zasilenie z osobnego pojemnika z miksturą, ale nie każdy może to ogarnać technicznie.
U nas cxzyścik pomógł.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-08-2017, 07:38 przez ko-ma.)
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 30-08-2017, 12:39
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
merciless
28
0
2
4
SC II ph I
2003
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Bydgoszcz
Witam, niestety po raz kolejny w moim Scenicu II 1.6 16V z LPG coś się dzieję.
Wyskoczył mi komunikat EINSPRITZUNG PRUEFEN, podczas jazdy auto straciło moc, nie nabierało prędkości i dziwnie brzmiał silnik.
Dojechałem do miejsca zamieszkania, auto zgasiłem i po chwili od nowa odpaliłem, komunikat nadal się pojawiał.
Auto postało z 10-15 minut, poszedłem odpalić jeszcze raz i komunikatu nie było, zrobiłem mała rundkę po osiedlu, komunikat się nie pojawił.
Co to może być? Jeździć, nie jeździć?
Załączone pliki
Miniatury
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-09-2017, 20:20 przez merciless.)
•
pio555
31,307
125
11111
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 11-09-2017, 20:43
to komunikat "sprawdz wtrysk"
podłącz pod Clip on prawdę Ci powie
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to pio555 for this post
• merciless
A2-eR11
3,226
23
889
1,650
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 11-09-2017, 20:44
Jak nie ma bledu to jezdzij. Ale warto by bylo gdzies przy okazji w wolnej chwili sprawdzic na clipie u kogos co to bylo i juz miec to gdzies z tylu glowy, ze cos moze sie dziac w niedlugim czasie..
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi A2-eR11 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to A2-eR11 for this post
• merciless
merciless
28
0
2
4
SC II ph I
2003
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Bydgoszcz
Umówiłem się na środę aby auto zostało sprawdzone.
•
|