adi84
7,318
18
3119
7,458
SC I ph II
2000
1.4 i 16V 95KM, 1999-2001
Ręczno
adi84
Zarejestrowani
— 19-02-2018, 09:55
Zobacz po wyjęciu cewek czy świece nie są mokre od góry bo u mnie woda tam stała.
•
Celnus
18
0
0
0
SC II ph II
2005
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Poznań
Celnus
Zarejestrowani
— 20-02-2018, 00:52
op
(19-02-2018, 09:55)adi84 napisał(a): Zobacz po wyjęciu cewek czy świece nie są mokre od góry bo u mnie woda tam stała.
świece są ok
•
Kubus13!
8
0
1
0
SC II ph I
2003
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Mielec
Kubus13!
Zarejestrowani
— 17-03-2018, 22:02
Ja walczę z takim objawem szarpania na zimnym, wymieniłem sondę za katalizatorem grzałka wysiadła a patrząc na wykres też nie reagowała , dziś przepatrzyłem cewki w świecy od strony zaworu kzfr był olej cewka też ubrudzona wyczyściłem wszystko, reszta ideał na pozostałych cylindrach, jutro na zimnym zobaczę czy objawy ustąpiły. Jeśli nie to dalej będę walczył. A poza tym od której strony się liczy tłoki w renault od skrzyni czy od rozrządu ?
•
Celnus
18
0
0
0
SC II ph II
2005
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Poznań
Celnus
Zarejestrowani
— 10-04-2018, 15:29
op
PO wyczyszczeniu przepustnicy, mechanik kazał jezdzic cały bak paliwa na benzynie, zatankowałem do pełna, dolałem srodka STP do czyszczenia wtryskiwaczy.
Po 2 tyg, tematu nie ma.. autko śmiga jak trzeba;)
•
Hydrant
159
2
59
51
SC II ph I
2003
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Warmia
Hydrant
Zarejestrowani
— 10-04-2018, 18:59
(14-01-2018, 10:43)Hydrant napisał(a): Miałem to samo i wyczyszczenie przepustnicy pomogło.
Aż chce się powiedzieć: "a nie mówiłem."
?
•
Kubus13!
8
0
1
0
SC II ph I
2003
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Mielec
Kubus13!
Zarejestrowani
— 10-04-2018, 19:47
A powiedzcie Czy trzeba adaptować przepustnicę czy wystarczy pojeździć po wyczyszczeniu na benzynie tak jak pisaliście. i poprosił bym o opis czy wypinaliście przepustnicę.
•
michaldck
4,822
25
3866
5,275
INNY
2017
INNY
Kraków! (Węgrzce)
Są dwie "szkoły"
1. Adaptować clipem
2. Pojeździć i poczekać aż zadziała mechanizm samoadaptacji
Ja po czyszczeniu tylko jeździłem (pkt 2) i nie widzę negatywnych skutków. Co do clipa, to ja nie mam wiedzy czy lepszy czy nie. Spróbuj poszukać na forum, bo to już było.
----
napisane telefonem
Lubię mojego Scenica
Wydrze wydrzę wydrze wydrze wydrze wydrzę.
•
Kubus13!
8
0
1
0
SC II ph I
2003
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Mielec
Kubus13!
Zarejestrowani
— 10-04-2018, 20:34
Dziękuje ja muszę dorzucić środka do czyszczenia bo chyba wtryski w słabej kondycji oraz pompa wraz z umieszczonym w niej filtrem 250 przebiegu już przeszło
•
Celnus
18
0
0
0
SC II ph II
2005
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Poznań
Celnus
Zarejestrowani
— 11-04-2018, 02:02
op
Być może miales racje, ale nie wiem czy bardziej pomoglo czyszczenie przepustnicy, czy sam srodek STP byl wystarczajacy.
Ale wazne ze zadzialalo i jest ok
•
tymin
8
0
1
2
SC II ph I
2003
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Sosnowiec
tymin
Zarejestrowani
— 31-01-2019, 14:24
Odświeżam stary temat, bo nigdzie nie doczytałem (oprócz jednego z pierwszych postów) o elektrozaworze KFZR. U mnie on był przyczyną szarpania. Rdzeń elektrozaworu jest dociskany w pozycji spoczynkowej sprężynką znajdującą się wewnątrz obudowy, na jej końcu. Zużycie sprężynki powoduje luz rdzenia, który lata wewnątrz jak "kryka w kiblu" jak mówią Ślązacy. Wystarczy delikatnie rozkuć zagniecenia, wyjąć zaślepkę i naciągnąć bądź wymienić sprężynkę na mocniejszą. po tym eksperymencie szarpanie na zimnym silniku ustało jak "rękę odjął". to tyle dla młodych użytkowników Scenica 1,6 16v. Elektrozawór znajduje się tuż za korkiem wlewu oleju, jest mocowany jedną śrubą M6, klucz dziesiątka. Warto spróbować, może to jest to.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi tymin za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to tymin for this post
• scenic21616
|