pio555
31,319
125
11118
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 05-06-2018, 09:27
Jakbyś podjechał na zlot to byś miał zrobione bo było kilka clipów
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 05-06-2018, 09:35
Wpadaj.
Natomiast na dziś : jeśli w zbiorniku jest mało paliwa - dolać opakowanie preparatu do czyszczenia wtryskiwaczy LiquyMolly - i pojeździć.
W Grandzie taka operacja pomogła.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
iktorn83
10
0
1
0
SC II ph I
2005
1.5 dCi 105KM, 2003-2009
Opoczno
iktorn83
Zarejestrowani
— 05-06-2018, 10:03
op
Niestety w terminie zlotu nie było mnie w okolicy, bo ściągałem sobie auto z Holandii ;) Co do czyszczenia wtryskiwaczy, to przy każdym pełnym zalaniu jest zalewany produkt do czyszczenia wtryskiwaczy, więc nie wiem czy ten LiquyMolly teraz coś pomoże. Jak możesz to napisz mi na priv, o której i gdzie podjechać konkretnie. Dziękuję z góry
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 05-06-2018, 10:52
(05-06-2018, 10:03)iktorn83 napisał(a): Niestety w terminie zlotu nie było mnie w okolicy, bo ściągałem sobie auto z Holandii ;) Co do czyszczenia wtryskiwaczy, to przy każdym pełnym zalaniu jest zalewany produkt do czyszczenia wtryskiwaczy, więc nie wiem czy ten LiquyMolly teraz coś pomoże. Jak możesz to napisz mi na priv, o której i gdzie podjechać konkretnie. Dziękuję z góry
Im wcześniej, ty, lepiej.
Do dyspozycji od 7 rano.
Proszę tylko o potwierdzenie telefoniczne przed wyjazdem 501521856
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
iktorn83
10
0
1
0
SC II ph I
2005
1.5 dCi 105KM, 2003-2009
Opoczno
iktorn83
Zarejestrowani
— 19-06-2018, 10:43
op
Dzięki uprzejmości użytkownika ko-ma udało się zidentyfikować, co jest do zrobienia w aucie. Prawdopodobnie w Scenicu jest silnik K9K728 i potrzebuję wymienić turbo. Pytanie, czy turbo od K9K729 podejdzie?
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi iktorn83 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to iktorn83 for this post
• maciej1486
iktorn83
10
0
1
0
SC II ph I
2005
1.5 dCi 105KM, 2003-2009
Opoczno
iktorn83
Zarejestrowani
— 25-09-2018, 16:25
op
Odświeżam temat, wymieniłem EGR, zregenerowałem turbo. Auto chodzi jak powinno, odpala bez problemu, przyspiesza, dobrze ciągnie, nie przerywa, ale świeci nadal błąd "sprawdź układ wydechowy", po podpięciu się pod komputer jest błąd " Układ recyrkulacji spalin EGR - zwarcie do masy". Co ciekawe zawór z odczytów podczas jazdy normalnie pracuje, otwiera się i zamyka, zakres pracy ma okej. Czyli problem jest z wiązką?
EDIT: Błędy to:
DF010 - Czujnik polozenia przepustnicy EGR - obecny - Zwarcie lub obwód przerwany
DF025 - Połączenie jednostki diagnostycznej podgrzewania wstępnego - obecny - Brak informacji dodatkowych
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-09-2018, 16:25 przez iktorn83.)
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 25-09-2018, 17:19
Część elektroniczna EGR moze okazać się nie do końca sprawna - warto by podmienić na starą (sam łeb).
Co do drugiej kwestii - o ile pamiętam, były jakieś podejrzenia odnośnie niesprawności przekaźnika (centralki) sterowania świecami zarowymi - tego pod przednim lewym nadkolem.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
iktorn83
10
0
1
0
SC II ph I
2005
1.5 dCi 105KM, 2003-2009
Opoczno
iktorn83
Zarejestrowani
— 26-09-2018, 08:45
op
Podmieniłem na starą, to samo. Rozmawiałem z elektrykiem samochodowym i mówi, że zdarzało się w PH II, że po wymianie sprężarki klimy ta masa od EGR strzelała, bo podobno gdzieś tam idzie w okolicach sprężarki i radzi, żeby po prostu masę nową dać i sprawdzić.
Co do drugiego błędu, to na razie trzeba to zignorować, bo nie wpływa na eksploatację auta, chodzi o zgaszenie tego CHECK ENGINE na desce :P
•
|