op
Witam
proszę o informację dotycząca wymiany uszczelki pod głowicą silnik K4M 812, chodzi mi o wycentrowanie uszczelki i głowicy do bloku. W bloku jest jedna tulejka centrująca natomiast z drugiej strony w miejsce śruby trzeba wkręcić trzpień o symbolu Mot. 104 którego nigdzie na internecie nie mogę znaleźć, nawet jego fotki ani wymiarów.
Czy może jest inny sposób na wycentrowanie bo luz głowicy i uszczelki to prawie 2mm więc istnieje ryzyko że, otwory w głowicy-uszczelce-bloku mogą się nie pokryć. A może ktoś ma wymiary trzpienia do ustawiania głowicy współosiowo z resztą. Niestety przykręciłem na oko ale nie składam dalej bo obawiam się że brak współosiowości może spowodować szybsze wypalenie uszczelki albo niedrożność otworów spływowych oleju czy chłodziwa.
proszę o informację dotycząca wymiany uszczelki pod głowicą silnik K4M 812, chodzi mi o wycentrowanie uszczelki i głowicy do bloku. W bloku jest jedna tulejka centrująca natomiast z drugiej strony w miejsce śruby trzeba wkręcić trzpień o symbolu Mot. 104 którego nigdzie na internecie nie mogę znaleźć, nawet jego fotki ani wymiarów.
Czy może jest inny sposób na wycentrowanie bo luz głowicy i uszczelki to prawie 2mm więc istnieje ryzyko że, otwory w głowicy-uszczelce-bloku mogą się nie pokryć. A może ktoś ma wymiary trzpienia do ustawiania głowicy współosiowo z resztą. Niestety przykręciłem na oko ale nie składam dalej bo obawiam się że brak współosiowości może spowodować szybsze wypalenie uszczelki albo niedrożność otworów spływowych oleju czy chłodziwa.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-05-2016, 16:25 przez kuna.)