Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC I RX4 Kontrolka STOP i AKUMULATOR...


felix1086800
Zarejestrowani

op Witam podczas jazdy zapalila sie kontrolki stop i akumulator razem ale pala sie tylko na wopnych obrotach
Jak przygazuje auto do okolo 2 tysiecy gasnie wrzucam luz pali sie.Swiatla zewnetrzne radio itp.gra elegancko.Zgasilem auto pod garazem i nie odpalilo juz.Podpialem akumulator rozruchowy odpali pochodził.zgasiłem.i odpalił normalnie.Przygazowalem obroty spadly na jałowym.i znowu kontrolki.Co.to moze byc czytałem.ze.alternator ale.to by sie.chyba ciagle.paliły.Czy moze aku pada?Jak.sprawdzic czy alternator laduje??Z gory dzieki za odp

Odpowiedz
michal76
Zarejestrowani

Szczotki na alternatorze najprawdopodobniej

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Miałem podobnie tylko skoki napięcia i winne były koniec szczotek

Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora....

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Altek do naprawy..

Wysłane z mojego HT17Pro przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
felix1086800
Zarejestrowani

op Dzis na jałowym kolejne kontrolki sie.zapalaja servo.poduszka abs i gasna.po przygazowaniu.Pytanie.mozna.tak.jezdzic.czy raczej.słabo??Bo.teorytycznie po przygazowaniu gasna czyli.tak jak by ładowanie było

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Wez miernik i zmierz ,bedzie wiqdomo na 100%.
Szkoda akumulatora bo rozladujesz cslkiem i nie odpalisz pozniej auta.a i swoja droga mozesz uszkodzic bardziej akternator to i koszta wzrosna pozniej przy naprawie .bo moze byc ze nie tykko szczotki ale i regulator napiecie albo tak jak u mnie bylo ze w wirniku uzwojenie padlo i juz nie ladowal wcale..ale auto odpalalo i jezdzilo .ale to bylo tylko przez 10km bo odrazu wyciagnolem go i zawiozlem.do naprawy.

Wysłane z mojego HT17Pro przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
felix1086800
Zarejestrowani

op A jak podlacze miernik.to.ile.powinno wskazać?Raczej skusze.sie.na.regenerowany badz używke alternator i przekładke w.całości

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Tylko używany może Ci się również zaraz skończyć

Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora....

Ładowanie powinno być 14.4

Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora....

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-12-2017, 09:42 przez Mati.)

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Powinno byc ok.14.4 na uruchomionym.silniku.
Kesli masz ponizej 12v to na bank altek szrot.
Napraw swoj powinno wyjsc sporo taniej.ja za nowke caly wirnik i szczotki zaplacilem z robota 260zl.tyle ze sam go.wyciagalem i wkladalem bo sporo rozbierania jest. A za samo wyjecie i wlozenie krzycza sobie 200zl

Wysłane z mojego HT17Pro przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Jak dla mnie alternator na 99% padnięty. Poduszka Ci się świeci, bo nie ma siły doładować ich kondensatora.

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi filozof za ten post post:
  • PRZEMO




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości