SCENIC I PH II drgania zimnego silnika
Czyli obroty za małe
nie wiem czy aby powinno działać ssanie w tym silniku czy obroty reguluje krokowiec, silniczek można wyczyścić.. wymoczyć w jakiejś nafcie czy czymś
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Jeszcze nic nie robiłem z braku czasu. Dzisiaj zrobiłem 80 km i po przejechaniu około 40 km, podczas redukowania na 2 lub 1 bieg. Obroty masakrycznie się wahają od 1000 do 50-100 xd i aż silnik drga i chce zgasnąc. To będzie silniczek krokowy? czy bardziej sama przepustnica ? Kolejne głupie pytanie podczas odpalania ma takiego jakby muła zapłonu. Jakby szła iskra ale nie chciał przez chwile odpalić. Wina świec czy aku ?
A i jeszcze wracając do silniczka krokowego i przepustnicy. Czym go najlepiej wyczyścić ? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-04-2015, 19:10 przez staszeque.) staszeque napisał(a):Kolejne głupie pytanie podczas odpalania ma takiego jakby muła zapłonu. Jakby szła iskra ale nie chciał przez chwile odpalić. Wina świec czy aku ?Sprawdź czy nie masz powietrza w układzie paliwowym. Pęcherzyki powietrza powinny być łatwo widoczne w drodze od obudowy filtra do pompy. Użyj gruszki i ja naciskaj, zobacz czy jakieś pęcherzyki nie lecą- głupie pytanie ale kiedy był wymieniamy filtr paliwa? Wystarczy że gruszka jest uszkodzona- robi za zawór zwrotny i może Ci się tez cofać paliwo. Jeżeli naciskasz gruszkę, a ona nie twardnieje podczas pompowania- to albo gdzieś jest nieszczelność- np obudowa filtra, albo gruszka do wymiany. U mnie też się tak męczył i winą okazało się zapowietrzający się układ. Wymieniłem na nowy porządny filtr, nowe uszczelki zamontowane, porządnie odpowietrzone i teraz odpala jak dziki kot
Życie, to droga prowadząca do śmierci- im ta droga dłuższa, tym lepiej.
luki_pj napisał(a):U mnie też się tak męczył i winą okazało się zapowietrzający się układale kolega ma benzynkę staszeque napisał(a):Kolejne głupie pytanie podczas odpalania ma takiego jakby muła zapłonu.to również może być spowodowane krokowcem staszeque napisał(a):To będzie silniczek krokowy? czy bardziej sama przepustnica ?zacznij od wyczyszczenia / wymycia silniczka krokowego Proszę to oglądnij.... tu również znajdziesz coś o przepustnicy.
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
We wtorek oddaję samochód do wymiany oleju itp... także odrazu zlecę mu czyszczenie przepustnicy... sam nie mam czasu niestety i miejsca gdzie to zrobić...
W ciągu ostatnich 3 lat poprzedniego właściciela było robione: -pasek rozrządu -uszczelka głowicy -rozrząd rolki -głowica naprawa/regeneracja -czujnik wentylacyjny -filtr oleju,olej wiadomo -pasek wielo.... ? -śruby głowicy /wymiana -termostat wymiana - szczęki hamulca - cewki - cylinderek hamulca - piasta - czujnik temperatury wody - wymiana układu wydechu (środkowa , tłumik i końcówka) , podejżewam że pierdzi w miejscu przy silniku i będzie do wymiany. Powiedzcie mi proszę czy jeżeli te elemnty rozrządu były robione czy jest konieczne niebawem wymiana rozrządu ? Bo dostałem niby listę co było robione od znajomego ale wiecie jak to jest.... W zbliżającym czasie planuje wymiane oleju/filtry/ wymiana płynów układu hamulcowych itp... no i jeżeli czyszczenie przepustnicy oraz silniczka krokowego nie pomoże to będzie trzeba wymienić ten że silniczek (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-04-2015, 19:20 przez staszeque.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości