Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC I PH II Wymiana koła pompy wtryskowej renault scenic 1.9 DTI 2003 r produkcji


sidi75
Zarejestrowani

op Witam wszystkich. Po przejechaniu 250 000 km koło pompy uszkodziło się na wkładkach elastycznych . Zakupiłem orginalne z renault na allegro, wymieniał je mechanik z warsztatu, rozpadło się po 30 km. Kupiłem 2 orginalne, wymieniał je inny mechanik, rozpadło się po 200 km. Czy ktoś z was miał taki przypadek.Zastanawiam się czy będzie to wina wadliwego koła, czy brak wiedzy mechaników w kwesti montażu takiego koła. Może posiadacie jakieś materiały jak je zamontować.
pio555 napisał 31-01-2018, 22:12:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.

Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-01-2018, 22:12 przez pio555.)

Odpowiedz
zeus
Zarejestrowani

U mnie padło jakieś 3 tygodnie temu, równo przy 240kkm. Kupiłem koło- zamiennik, które jak się okazało zostało uszkodzone na tych wkładkach właśnie przez nie właściwy montaż/regulację. Wiem stąd, że części biorę z jednego sklepu z innym znajomym-mechanikiem, który nie jest akurat zakochany w Renault, i przyznał się, że nie miał narzędzia do regulacji kąta wtrysku tylko "pukał" młotkiem. Pokruszył się środek, więc skręcił to koło, zapakował i zwrócił do sklepu. Może to będzie właściwy trop. Myślę, że do jakości koła nie ma się co czepiać, na pewno poprawnie założone wytrzyma jeszcze sporo. Przyrząd nie jest specjalnie zmyślny, coś w rodzaju pierścienia z trzema kołkami. Wybadaj czy Twój mechanik ma to narzędzie.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-01-2018, 22:02 przez zeus.)

Odpowiedz
sidi75
Zarejestrowani

op
(31-01-2018, 22:00)zeus napisał(a): U mnie padło jakieś 3 tygodnie temu, równo przy 240kkm. Kupiłem koło- zamiennik, które jak się okazało zostało uszkodzone na tych wkładkach właśnie przez nie właściwy montaż/regulację. Wiem stąd, że części biorę z jednego sklepu z innym znajomym-mechanikiem, który nie jest akurat zakochany w Renault, i przyznał się, że nie miał narzędzia do regulacji kąta wtrysku tylko "pukał" młotkiem. Pokruszył się środek, więc skręcił to koło, zapakował i zwrócił do sklepu. Może to będzie właściwy trop. Myślę, że do jakości koła nie ma się co czepiać, na pewno poprawnie założone wytrzyma jeszcze sporo. Przyrząd nie jest specjalnie zmyślny, coś w rodzaju pierścienia z trzema kołkami. Wybadaj czy Twój mechanik ma to narzędzie.

Dzięki za odpowiedź

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości