ko-ma
9,619
28
1640
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 13-10-2017, 19:07
Trzeba zacząć jechać na biegu od np. 1750 obhr/min ( ) i problem ustąpi.
A o mnie zawsze mówiliscie, ze trzymam silnik w nisklim zakresie obrotów. Ja, który unikam jazdy poniżej 1800,,,
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
Sławek77
6
0
0
0
SC I ph II
2000
1.9 dCi 102KM, 2000-2003
Poznań
Sławek77
Zarejestrowani
— 15-10-2017, 11:16
op
Ludzie gdzie napisałem że cały czas trzymam tak niskie obroty, zamiast pisać bzdury o technice jazdy lepiej napiszcie co może być przyczyną tego stanu rzeczy
•
Mati
26,576
101
4841
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 15-10-2017, 12:30
Przyczyną jest nie prawidłowe prowadzenie samochodu.
Nie dopuszcza się do takich obrotów.
Ja bym zapytał Ciebie dlaczego na 1 biegu nie mogę jechać 80km/h jak podchodzi pod wyższą prędkość to głośno chodzi auto.
Kolego co może być nie tak i co z tym zrobić żebym spokojnie te 80 na 1 biegu jechał?
Poważnie zapytam jaką prędkością jedziesz na takich obrotach. Silnik zaczyna Ci wibrowac redukujesz bieg na niższy i obroty masz w okolicach 2tys i silnik kulturalnie sobie pracuje.
Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 15-10-2017, 12:45
(15-10-2017, 12:30)Mati napisał(a): Ja bym zapytał Ciebie dlaczego na 1 biegu nie mogę jechać 80km/h jak podchodzi pod wyższą prędkość to głośno chodzi auto. Mati serio sie o to pytasz????????
bo aż mi sie wierzyć nie chcę....
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Mati
26,576
101
4841
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 15-10-2017, 12:59
Kolega ma takie podobne pytania. Próbuję wywołać coś by kolega zrozumiał że pewne zachowania są naturalne i to nie jest awaria. Jeśli auto tyle nie pojedzie, to nie pytamy do skutku dlaczego, widocznie tak ma być.
Odnośnie obrotów u niego również tak może być. Nie wiadomo czy faktycznie obroty są takie jak pokazuje.
Nie możemy nie dawać rad jak się powinno jeździć. Skoro widoczne jest ze tej wiedzy brakuje.
Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Sławek77
6
0
0
0
SC I ph II
2000
1.9 dCi 102KM, 2000-2003
Poznań
Sławek77
Zarejestrowani
— 15-10-2017, 16:56
op
Dobra to z innej beczki, jadąc w korku na 1 biegu na stałych obrotach tak jak pisałem ok 1200 obrotów silnika to błąd, mam wszystkich wyprzedzać bo nie jeździ się z takimi obrotami ? Z całym szacunkiem ale to niepoważne
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-10-2017, 16:57 przez Sławek77.)
•
Mati
26,576
101
4841
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 15-10-2017, 17:05
Na 1 biegu nie powinno występować szarpanie.
Poradził bym podpiąć pod clipa, żeby zobaczyć czy obrotomierz prawdę pokazuje.
Z innej beczki, jeśli jadąc w korku i przed Tobą ktoś ledwo się toczy. To tylko hamujesz? I dusisz auto? Czy używasz czasem sprzęgła?
Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Sławek77
6
0
0
0
SC I ph II
2000
1.9 dCi 102KM, 2000-2003
Poznań
Sławek77
Zarejestrowani
— 15-10-2017, 17:33
op
Widzę że kolega nie może zrozumieć problemu albo ma kłopoty ze zrozumieniem tekstu, jeżeli naturalnym zachowaniem auta na 1 biegu i nie tylko jest szarpanie podczas stałej prędkości obrotowej silnika to gratuluje wiedzy technicznej. Dziękuję za niezrozumienie problemu.
•
Mati
26,576
101
4841
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 15-10-2017, 17:46
Proszę przeczytać i zrozumieć pierwsze zdanie wcześniejszego mojego postu.
Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Soul
725
6
124
120
SC II ph II
2008
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
zachodniopomorskie
Soul
Zarejestrowani
— 16-10-2017, 15:14
Pierwszy bieg służy do ruszania, a nie do jazdy..jazda zaczyna się od dwójki. Z głębokiego błota czy zaspy jak się zakopiecie, też wyjeżdżacie na pierwszym biegu do odcinki? W korku wrzuca się na dwójkę i auto się powinno toczyć, tak jak to robią kierowcy ciężarówek, a reguluje się obroty wciskając sprzęgło, jak spadną za nisko, podbija pedałem przyspieszenia...ale to zapewne każdy wie Jeśli na dwójce od razu dostaje czkawki to coś jest nie halo z nieszczelnościami w dolocie i ogólnie z silnikiem, sprzęgłem itp. itd. Normalnie działające auto powinno się toczyć przy delikatnym podwyższaniu obrotów. Nawet w benzynie nie schodzi się do 1k obrotów i poniżej, bo to zabójstwo dla silnika i prędkość biegu jałowego prawie. A tak w ogóle zmień tego diesla na benzynę wysoko obrotową i nie będzie problemu z jazdą na niskich
•
|