SCENIC I PH II Stuki po najechaniu na niewielką przeszkodę (np: próg zwalniający, etc.)
op
Cześć forumowicze. Ostatnio doinwestowałem Szczeniaka w 4 amorki kyb, górne mocowania mcphersonów, łożyska mcphersonów, odboje, kołnieże na amorki i 4 gumy stabilizatora. Wszystko nówki. Myślałem że po wymianie przestanie stukać z przodu. To taki niemetaliczny głuchy dźwięk dobiegający po najechaniu na dziurę lub na śpiącego policjanta etc. Na prostej drodze nic ale na łączeniu się świerzej i starej nawierzchni już puka. Jest to z obu stron ale chyba z prawej strony jakby głośniej. Nadmienię że na szarpakach nic nie wykryli hehe .... No i taka to zagwozdka :-) jakieś sugestie ?
Drążki kierownicze końcówki kier. Sworznie tez moga albo tuleje wachaczy
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
![]() Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Skąd ja to znam
![]() ![]() Stukać może niezwykle dużo rzeczy, szwagier mający "królową lawet" po wymianie wszystkiego po 2 razy darował sobie. Ja wymieniłem McPersony (kompletne), gumy stabilizatora, sworzeń, tulejki wahacza i wciąż pojawiają mi się trzaski i skrzypienie. Ja też powoli się przyzwyczajam do Renault ![]() (17-08-2017, 18:10)scrabi83 napisał(a): Sworznie tez moga albo tuleje wachaczyTo powinni na diagnostyce zauważyć od razu. Drążki niekoniecznie, bo czasami sprawdzają bez obciążenia. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-08-2017, 18:13 przez jaszek7777.)
op
Panowie dzięki za podpowiedzi. Sprawdzę jeszcze raz te końcówki gumowe aby je wykluczyć na 100%. Tuleje wahacza niby sprawdzane i są ok. Najgorzej że jak bujam autem na boki za dach i to tak że prawie auto sie wywraca na bok to cisza jest. Końcówki kierownicze i sworznie wymienione były w tamtym roku.
A jak szybko ruszasz kierownicą na boki słyszysz stukanie? Złap za stabilizator przy gumach zewnętrznych i szarp ze wszystkich sił. Mi tam wali, na nowych gumach. Jak szarpię za dach u góry tego nie słychać, ale diagnosta na dole usłyszał. Nie wierzyłem, więc zaczął szarpać przy mnie rękoma i wali tam.
Jak odpalasz rano zimny silnik, krótko po odpaleniu w środku Ci drży i rezonuje? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-08-2017, 18:22 przez jaszek7777.)
op
Przy gwałtownych ruchach kierownicą na boki nic nie słychać. Gumy bardzo sztywno wchodziły i trzeba było je delikatnie dobić młotkiem gumowym aby naszły. Ale sprawdzę to :-)
może maglownica ma już luzy
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
![]() Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
op
Co do drżenia przy odpaleniu to tego nie mam i przy gaszeniu też nie. Choć innym problemem jest to że po nagrzaniu drży silnik i ma za niskie obroty. Ale to temat na inny wątek :-)
Ja akurat mam drgania na zimnym i stuka mi coś niemiłosiernie. Oznacza to coś ? Stacja kontr. Pojazd. Nic nie wykazuje a mechanik rozkłada ręce bo nie wie co to
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka (17-08-2017, 18:31)robii napisał(a): Ja akurat mam drgania na zimnym i stuka mi coś niemiłosiernieTłumik, zawieszenie silnika... (17-08-2017, 18:26)scrabi83 napisał(a): może maglownica ma już luzyWypluj! Jak to okaże się u mnie chyba usiądę i zacznę płakać ![]() (17-08-2017, 18:25)Daarek1986 napisał(a): dobić młotkiem gumowymKtóre dobijałeś? Zewnętrzne? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-08-2017, 18:36 przez jaszek7777.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości