sII ph I 1.9 dci
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
SCENIC I PH II Sprzęgło
sII ph I 1.9 dci
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
Dziwne musze zobaczyc czy auto aktualne bo 5500 za sII z 2004r
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
jakby się kończyło to chyba by brało wysoko bardziej niż nisko. Może spróbuj linką coś regulować?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (08-10-2017, 14:55)Mati napisał(a): jakby się kończyło to chyba by brało wysoko bardziej niż nisko. Może spróbuj linką coś regulować? Co Wy chcecie tam linką regulować, jak tam samoregulator jest na pedale sprzęgła? Mowa oczywiście o SCI PHII. http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-pedal...94623.html -> taki oto. Jak chodzi lekko to się ciesz i tak samo, że bierze na samym dole, bo widziałem przypadki, gdzie pedał był twardy jak w Star 266 w Scenicu, a wszystko było ok ze sprzęgłem. Ewentualnie przyjrzyj się samej lince, czy nie spadła gdzieś lub temu samoregulatorowii, bo lubi puszczać. (08-10-2017, 17:39)Soul napisał(a): Mowa oczywiście o SCI PHIIw takim modelu dało się regulować wysokość brania sprzęgła.. w silniku 102KM
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (08-10-2017, 17:45)Mati napisał(a):(08-10-2017, 17:39)Soul napisał(a): Mowa oczywiście o SCI PHIIw takim modelu dało się regulować wysokość brania sprzęgła.. w silniku 102KM Pytanie jaki tam kolega ma silnik. Wg opisu SCI PH I 90KM, a przynajmniej u mnie w 1.9 dTi 98KM nie dało się niczego regulować z linką, wkładało się nową linkę i samo napinacz naciągał aż do kliknięcia i tyle. P.S. Swoją drogą dalibyście do wyboru wersje silnika w opisie pod avatarem pt. SCI PHII 107KM 79KW (K4M 700), zamiast tego dziwnego 110KM |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości