Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 08-12-2014, 16:18
Jest taka możliwość ale..
LukiBars napisał(a):I okazalo sie ,ze rozrusznik Dostaje prąd a nie kręci?
A po przekręceniu kluczyka pyka coś w nim?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
maciej1486
21,013
23
2411
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Ja za regenerację w Mazdzie 6 płaciłem 120zł
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 08-12-2014, 16:26
regeneracja to pojęcie ogólne, zależy ile musi być (wymienione, zregenerowane)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
miro
12,322
39
2643
595
SC II ph II
2008
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Chorzów
miro
Moderatorzy
— 08-12-2014, 16:27
Za sprawdzenie mojego (kręcił super,ale miałem go wyjęty,a dojście w benzynie jest fatalne,trzeba wyjąć półoś),wymiana szczotek,wymiana tulejek,nowy automat i ogólne sprawdzenie dałem 170 zł.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-12-2014, 16:47 przez miro.)
"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."
Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
•
midar
856
5
162
165
INNY
2008
INNY
Nowy Sącz
midar
Zarejestrowani
— 08-12-2014, 23:51
za wymianę szczotek. regeneracja automatu, montaż i demontaż zapłaciłem 150 złociaków. Z wymianą wirnika lub stojana może by i wyszła ta kwota. Coś dużo kasy zapłaciłeś. No chyba że w serwisie reno.
•
Kapitan Powolny
1,047
1
136
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
Dobra Panowie i Panie jest swoista zagadka.
Chciałem dziś odebrać auto od blacharza po długim remoncie i auto nie gada.
Prąd jest, aku naładowany, kontrolki się świecą, pompa paliwa chodzi, immo gaśnie, a po przekręceniu na zapłon jest martwa cisza. Stacyjka ma zerwaną sprężynę i trzeba zawsze było lekko cofać kluczyk- ale to chyba nie ma związku.
Po przekręceniu na zapłon w ogóle nie ma żadnej reakcji rozrusznika- kontrolki nie przygasają, żadnego dźwięku. Z info od mechanika albo padła stacyjka, albo rozrusznik.
Wg was co jest pewniejsze?
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
•
PunkRock86
25,744
64
18227
17,882
INNY
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Pajęczno
Wyjąć stacyjkę i odpalić na krótko.
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
Kapitan Powolny
1,047
1
136
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
1:0 dla stacyjki.
Jakiejś inne sugestie
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
•
krzysztofk
2,540
13
965
754
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
Sprawdzić prąd na cienkim przewodzie na rozruszniku po przekreceniu kluczyka. Jest prad to jest 1:1,Nie ma prądu to 2:0 dla stacyjki.
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
Kapitan Powolny
1,047
1
136
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
(16-03-2017, 21:51)krzysztofk napisał(a): Sprawdzić prąd na cienkim przewodzie na rozruszniku po przekreceniu kluczyka. Jest prad to jest 1:1,Nie ma prądu to 2:0 dla stacyjki.
Czyli wychodzi na to, że może być jedno albo drugie- lub jedno i drugie
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
•
|