op
Manual stworzony przez użytkownika krzysztofk
Renowacja lamp w Sportway'u.
Tak wyglądały lampy przed renowacją po przebiegu 320tys.km.Fotorelację robię na przykładzie lewej lampy,bo ta akurat była gorsza.
Taki zestaw kupiłem.Co ciekawe na necie i w mieszalni lakierów ta sama cena.Więc wybór prosty...W zestawie zmywacz do plastiku(myślałem że specjalny,a to zwykły zmywacz do usuwania silikonu tyle że w sprayu),podkład do plastiku i lakier bezbarwny dwuskładnikowy.
Zdemontowałem listwę plastikową żeby jej nie porysować w trakcie matowania i łatwiej okleić jest lampę
Oklejamy lampę do matowania żeby nie uszkodzić lakieru dookoła
Lampa po matowaniu.Użyłem papieru gradacji 600,800,2000.W takiej kolejności jak pisze oczywiście z dużą ilością wody.Ze względu na to że lampa która jest prezentowana miała też uszkodzenia od kamieni wprowadziłem jako pierwszy papier 600 którego nie ma w instrukcji do zestawu.Po matowaniu zrywamy taśmę ze względu na to że matowanie było na mokro i została nam woda w zakamarkach i po drugie musimy okleić część auta do malowania.
Auto oklejone już do malowania i potraktowane zmywaczem.Na tym etapie nie wolno już dotykać elementu do malowania.
Zmywacz przesycha.Trzeba czekać aż cała lampa zrobi się dokładnie matowa jak po matowaniu.
I efekt końcowy.Położony lakier bezbarwny.Wcześniej był podkład który schnie ok.8-10min. i bez matowania kładziemy lakier.
Nie wiem czy na fotkach widać ale lampa ma też jakieś przebarwienia od środka,ale z tym nic nie da się zrobić.
Renowacja lamp w Sportway'u.
Tak wyglądały lampy przed renowacją po przebiegu 320tys.km.Fotorelację robię na przykładzie lewej lampy,bo ta akurat była gorsza.
Taki zestaw kupiłem.Co ciekawe na necie i w mieszalni lakierów ta sama cena.Więc wybór prosty...W zestawie zmywacz do plastiku(myślałem że specjalny,a to zwykły zmywacz do usuwania silikonu tyle że w sprayu),podkład do plastiku i lakier bezbarwny dwuskładnikowy.
Zdemontowałem listwę plastikową żeby jej nie porysować w trakcie matowania i łatwiej okleić jest lampę
Oklejamy lampę do matowania żeby nie uszkodzić lakieru dookoła
Lampa po matowaniu.Użyłem papieru gradacji 600,800,2000.W takiej kolejności jak pisze oczywiście z dużą ilością wody.Ze względu na to że lampa która jest prezentowana miała też uszkodzenia od kamieni wprowadziłem jako pierwszy papier 600 którego nie ma w instrukcji do zestawu.Po matowaniu zrywamy taśmę ze względu na to że matowanie było na mokro i została nam woda w zakamarkach i po drugie musimy okleić część auta do malowania.
Auto oklejone już do malowania i potraktowane zmywaczem.Na tym etapie nie wolno już dotykać elementu do malowania.
Zmywacz przesycha.Trzeba czekać aż cała lampa zrobi się dokładnie matowa jak po matowaniu.
I efekt końcowy.Położony lakier bezbarwny.Wcześniej był podkład który schnie ok.8-10min. i bez matowania kładziemy lakier.
Nie wiem czy na fotkach widać ale lampa ma też jakieś przebarwienia od środka,ale z tym nic nie da się zrobić.
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--