op
Witam!
po krotce opowiem co i jak...
W czwartek rano (tak jak i przez ostatnie pol roku) teRenowka odpalila od strzala. W piatek i w sobote rano katastrofa ,ale tylko pierwsze odpalenie silnika po nocy. Jak zapalil moglem go zgasic po 1 sekundzie i 2 raz odpalal od strzala. Wczoraj zauwazylem na wezyku pęcherzyk powietrza ,wiec dzis rano postanowilem grucha zapompowac paliwko i sprawdzic ,zdecydowanie lepiej ,nie byl to strzal ale powiedzmy poltora strzala
. Dodam ze wczoraj jadac do GD samochodzik nie byl zamulony i ciagnal jak zawsze ,predkosc maksymalna 175 km/h tez rozwinal. Wiec usterke pompy i zawalony filtr paliwa wykluczylem wczoraj (bo przy usterce badz zawalonym filtrze samochodzik mialby mula ,prawda? czy sie myle... ) .Swiece zarowe sprawne.
Tak wiec moje pytanie ,mial ktos podobna sytacje ?
Albo instrukcje jak odpowietrzyc uklad paliwowy tez bym chetnie wysluchal.
Myslalem o zalozeniu zaworka zwrotnego ,ale to nie zalatwi sprawy z powietrzem w ukladzie...
po krotce opowiem co i jak...
W czwartek rano (tak jak i przez ostatnie pol roku) teRenowka odpalila od strzala. W piatek i w sobote rano katastrofa ,ale tylko pierwsze odpalenie silnika po nocy. Jak zapalil moglem go zgasic po 1 sekundzie i 2 raz odpalal od strzala. Wczoraj zauwazylem na wezyku pęcherzyk powietrza ,wiec dzis rano postanowilem grucha zapompowac paliwko i sprawdzic ,zdecydowanie lepiej ,nie byl to strzal ale powiedzmy poltora strzala

Tak wiec moje pytanie ,mial ktos podobna sytacje ?
Albo instrukcje jak odpowietrzyc uklad paliwowy tez bym chetnie wysluchal.
Myslalem o zalozeniu zaworka zwrotnego ,ale to nie zalatwi sprawy z powietrzem w ukladzie...