bejena99
27
0
1
11
SC II ph II
2006
1.9 dCi 130KM, 2003-2009
Dziewoklucz
bejena99
Zarejestrowani
— 19-01-2019, 18:03
op
Po przyjeździe samochodem do domu gaszę go, po kilku godzinach chce jechać do miasta, i samochód nie chce odpalić, po kilku nastu próbach samochód odpali. Podczas kręcenia odzywa się, a nie odpala.
Scenic I 2000 1.9 dci 105KM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-01-2019, 18:20 przez Mati.)
•
Mati
26,576
101
4843
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 19-01-2019, 18:22
a tak jak napisałeś, (19-01-2019, 18:03)bejena99 napisał(a): Po przyjeździe samochodem do domu a zanim wyjedziesz odpala normalnie?
(19-01-2019, 18:03)bejena99 napisał(a): po kilku godzinach chce jechać do miasta, i samochód nie chce odpalić a jak zachowa się po godzinie?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
krzysztofk
2,542
13
966
754
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
bejena99
27
0
1
11
SC II ph II
2006
1.9 dCi 130KM, 2003-2009
Dziewoklucz
bejena99
Zarejestrowani
— 19-01-2019, 18:31
op
(19-01-2019, 18:22)Mati napisał(a): a tak jak napisałeś,
(19-01-2019, 18:03)bejena99 napisał(a): Po przyjeździe samochodem do domu a zanim wyjedziesz odpala normalnie?
(19-01-2019, 18:03)bejena99 napisał(a): po kilku godzinach chce jechać do miasta, i samochód nie chce odpalić a jak zachowa się po godzinie?
Raz jest tak że normalnie na rano odpali na raz, a np. dziś musiałem kto naście nrazy kręcić, odzywał się ale nie chciał odpalić
(19-01-2019, 18:25)krzysztofk napisał(a): Sprawdź świece.
Świece są wymienione na nowe
Pytanko, który przekaźnik jest od pompy paliwa ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-01-2019, 18:38 przez bejena99.)
•
filozof
5,213
19
1625
1,926
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 20-01-2019, 12:15
Klemę masową sprawdź, czy nie jest wytarta przy łbie śruby. Miałem podobny problem. Okazało się, że pompa paliwa się nie włączała, a przyczyną był brak prądu, bo klema nie łączyła, mimo dokręcenia do oporu.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
krzysztofk
2,542
13
966
754
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
Pytanko, który przekaźnik jest od pompy paliwa ?
W skrzynce pod maską masz 2 rzędy przekaźników. Zobacz czy ten mały po prawej od samej góry
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
woser
176
2
33
13
SC II ph II
2008
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Wrocław
woser
Zarejestrowani
— 20-01-2019, 20:58
A ja podejrzewam do wymiany czujnik położenia wału, jesli masz jakis tester to podłacz w celu odczytania kodów błedów, oczywiście najlepszy byłby CLIP
CLIP - USUWANIE BLEDÓW/ADAPTACJE/DORABIANIE/NAPRAWA KART + MONTAZ WYPOSAZENIA DODATKOWEGO (Tempomaty itp) + STROJENIE REGULACJA LPGTECH/STAG
CHIPTUING - 2.0T Scenic/Megane II
•
bejena99
27
0
1
11
SC II ph II
2006
1.9 dCi 130KM, 2003-2009
Dziewoklucz
bejena99
Zarejestrowani
— 20-01-2019, 20:59
op
Mam pytanko jak dojść w tym scenicu do pompki paliwa w zbiorniku
•
scrabi
32,546
103
12148
10,470
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 20-01-2019, 21:02
(20-01-2019, 20:59)bejena99 napisał(a): Mam pytanko jak dojść w tym scenicu do pompki paliwa w zbiorniku Tam jest pływak. pod siedziskiem i wykładzina pasażera tyłu. Prawa strona.
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Maciek R4
149
3
166
15
SC I ph II
2001
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
WOT
(20-01-2019, 20:58)woser napisał(a): A ja podejrzewam do wymiany czujnik położenia wału, jesli masz jakis tester to podłacz w celu odczytania kodów błedów, oczywiście najlepszy byłby CLIP
Żaden tester a nawet Clip nie pokaże błędu czujnika położenia wału. Nawet jak auto zgaśnie z jego powodu to tez bez żadnego błędu.
Czujnik ten masz zapewne na dole skrzyni od tyłu silnika. Zdejmij wtyczkę, psiknij czymś wypierającym wilgoć, czujnik sam w sobie przetrzyj (końcówkę przy kole zamachowym), poskładaj i powinno zagadać bez problemu.
Częściej padnie wtyczka niż czujnik.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2019, 22:10 przez Maciek R4.)
•
|